به گزارش ایکنا از مازندران، رضا نوروزی، مدیرکل کمیته امداد مازندران، امروز 28 اردیبهشتماه در جمع خبرنگاران، گفت: ارتباط از طریق سامانه سامد با هدف ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط دوسویه بین مسئولان و مردم، برای پاسخگویی سریع به شکایات و مطالبات مردمی، کاهش مراجعات و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه مردم انجام میشود.
وی افزود: از طریق سامانه سامد گفتگوی تلفنی با ۷۸ نفر درخواستهای آنان برای بررسی و رسیدگی، در دستور کار قرار گرفت.
نوروزی با بیان اینکه یکهزار و ۷۳۹ مورد مراجعه مستقیم به این اداره کل در سال گذشته صورت گرفت، تصریح کرد: بیشتر درخواستهای مراجعین در بخشهای کمک نقدی، وام قرضالحسنه، وام خوداشتغالی، درمان، هزینه تحصیلی، ازدواج و سایر موارد بوده است.
مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به ثبت مکاتبات مردمی در زمینههای مختلف، بیان کرد: ۳۹۶ مورد مکاتبات مردمی در زمینههای مختلف از ابتدای سال جاری تاکنون در این نهاد به ثبت رسیده و پاسخ لازم به آنها دادهشده است.
وی با اشاره به 4 هزار و ۸۳۵ مکاتبات مردمی به کمیته امداد مازندران در سال گذشته، گفت: این مکاتبات از دستگاههای مختلف از جمله استانداری، دفتر نماینده، ولی فقیه، دفتر نمایندگان و... بوده است.
نوروزی بیان کرد: در مازندران ۷۶ هزار و ۶۴۶ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهرهمند هستند.
انتهای پیام