برگزاری وبینار بزرگداشت آیت‌الله مصباح یزدی در هرمزگان
کد خبر: 3945860
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱

برگزاری وبینار بزرگداشت آیت‌الله مصباح یزدی در هرمزگان

معاون فرهنگی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در هرمزگان از برگزاری وبینار بزرگداشت آیت‌الله مصباح یزدی با سخنرانی نماینده ولی‌فقیه در استان و عضو هیئت‌علمی موسسه امام خمینی(ره) قم خبر داد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا شادکام، معاون فرهنگی - اجتماعی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در هرمزگان، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: در پی عروج ملکوتی علامه آیت‌الله مصباح یزدی (قدس سره) مراسم بزرگداشت آن عالم مجاهد به همت دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در استان هرمزگان امشب، 16 دی‌ماه، ساعت 19 برگزار می‌شود. به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم حفظ فاصله‌های اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی این مراسم به صورت وبینار و پخش مستقیم اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: وبینار بزرگداشت آیت‌الله مصباح یزدی با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شده و با مداحی ویژه ارتحال آن عالم مجاهد توسط مداحان اهل بیت(ع) و سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان و حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدناصر سقای بی‌ریا، عضو هیئت‌علمی موسسه امام خمینی(ره) قم ادامه می‌یابد.

معاون فرهنگی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در هرمزگان عنوان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این وبینار می‌توانند به آدرس اینترنتی https://ebadizadeh.meetingway.ir/webinar/ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha