انقلاب اسلامی ایران منادی عدالت آرمان‌ها و آزادی در قالب دینی است
کد خبر: 3952410
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶

انقلاب اسلامی ایران منادی عدالت آرمان‌ها و آزادی در قالب دینی است

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام‌خمینی(ره) هم منادی توأمان عدالت آرمان‌ها و آزادی در قاموس و قالب دینی است و هم خود را به عنوان یک الگوی تمام عیار به تمام جهان معرفی کرد.

انقلاب اسلامی بزرگترین انقلاب قرن‌های اخیر استبه گزارش ایکنا از یزد، غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری استان یزد، امروز، 18 بهمن در جمع قضات دادگستری استان یزد اظهار کرد: اگر انقلاب بزرگ فرانسه تنها به آرمان آزادی پرداخت و انقلاب روسیه در پی تحقق آرمان عدالت بر اساس تئوری‌های کمونیستی بود، انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) متفاوت از آنها هم منادی توأمان عدالت آرمان‌ها و آزادی در قاموس و قالب دینی است و هم خود را به عنوان یک الگوی تمام عیار به تمام جهان معرفی کرد.

وی توجه به نقاط محروم، توسعه بهره‌وری، ایجاد روحیه جهادی، تعدیل قوانین مرتبط با کار و کارگری و افزایش صادرات غیرنفتی را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: دستاوردهای مهم کشور در عرصه‌های فرهنگی، علمی، نظامی و فناوری چیزی نیست که به سادگی بتوان از کنار آنها گذشت یا آن را کتمان کرد.

این مقام قضایی تصریح کرد: تمام پیشرفت‌های سال‌های پس از انقلاب در عین وجود تحریم‌های ظالمانه، جنگ تحمیلی نابرابر و بسیار از کارشکنی‌ها و ناجوانمردی‌ها در عرصه‌های بین‌الملل رخ داده است که اگر نبود این سنگ اندازی‌ها بدون تردید، جایگاه کشور در بسیاری از امور حتی بهتر از این بود.

وی بیان کرد: بدون تردید خدمت به مردم در نظام اسلامی یک توفیق الهی است که باید قدردان آن بود و تلاش کرد تا آنجا که امکان دارد از مشکلات مردم کاست و آرامش و آسایش را به آنان اعطا کرد.

دهشیری با اشاره به برخی از تنگناهای معیشتی و مشکلات اقتصادی در سنوات اخیر، گفت: برخی ناکارآمدی‌ها و سوء مدیریت‌ها مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده که باید با همدلی و همراهی و تعامل از آلام مردم کاست و تلاش کرد تا امور بر مردم سهل و استانداردهای زندگی آحاد جامعه ارتقا یابد.

انتهای پیام
captcha