الزامات سلامت محیط و کار در مراکز ورزشی و سینماها
کد خبر: 4023269
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
براساس اعلام وزارت بهداشت؛

الزامات سلامت محیط و کار در مراکز ورزشی و سینماها

پروتکل جدید بهداشتی مبارزه با کرونا ویروس برای فاصله‌گذاری و الزامات سلامت محیط و کار در مراکز ورزشی و سینما‌ها براساس مدیریت هوشمند محدودیت‌ها برای سالن‌های بدنسازی و ورزشی، استادیوم‌ها، سالن‌های تئاتر و نمایش و کنسرت توسط وزارت بهداشت منتشر شد.

مراکز ورزشی و سینماها
به گزارش ایکنا، طرح مدیریت هوشمند  کرونا بر اساس روند رو به رشد واکسیناسیون عمومی برنامه‌ریزی شده و بر اساس این طرح، فعالیت‌های شغلی در شرایط پاندمی کرونا در صورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام واکسیناسیون می‌تواند ادامه یابد.
 
با توجه به شیوع انواع سویه‌های ویروس کرونا، شدت و سرعت انتقال ویروس بیشتر شده لذا علاوه بر پوشش مناسب واکسیناسیون جامعه، رعایت فاصله مناسب، استفاده مستمر از ماسک در اماکن عمومی و به ویژه در فضا‌های بسته، ضدعفونی دست و گندزدایی محیط و سطوح مشترک، کنترل تهویه مناسب در محیط‌های بسته در اولویت است.

از این‌ رو وزارت بهداشت راهنمای فاصله‌گذاری و الزامات سلامت محیط و کار در مراکز ورزشی و سینما‌ها بر اساس مدیریت هوشمند کرونا را برای باشگاه‌ها، سالن، مراکز و استادیوم‌های ورزشی و همین طور سالن‌های تئاتر، نمایش و کنسرت تدوین کرده و بدیهی است در صورت عدم رعایت این دستورالعمل فعالیت واحد متوقف خواهد شد.

این راهنما برای پیشگیری و کنترل کووید- ۱۹ (کرونا ویروس) برای مدیران، مربیان، ورزشکاران و مراجعان مراکز ورزشی شامل تمامی ورزشگاه‌ها، سالن‌های ورزش، باشگاه‌های بدن‌سازی و پرورش اندام و مدیران و کارکنان سالن‌های تئاتر و نمایش و کنسرت بوده و سایر قوانین، آیین‌نامه‌ها، مقررات، دستورالعمل‌های مرتبط با بهداشت محیط و بهداشت حرفه‌ای به قوت خود باقی است.

برای مشاهده پروتکل مراکز ورزشی اینجا  و برای مشاهده پروتکل سینما‌ها و سالن‌های تئاتر نیز اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام
captcha