آماده‌سازی شرایط نام‌نویسی متقاضیان سفر به عتبات عالیات
کد خبر: 4037997
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۷

آماده‌سازی شرایط نام‌نویسی متقاضیان سفر به عتبات عالیات

مدیرکل حج و زیارت کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به اینکه شرایط ثبت نام برای متقاضیان سفر به عتبات عالیات آماده شده است، گفت: متقاضیان سفر‌های نوروزی عتبات عالیات می‌توانند تا جمعه ۶ اسفندماه در سامانه حج و زیارت نام‌نویسی کنند.

سیدمحسن قوامی‌نژاد، مدیرکل حج و زیارت کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سیدمحسن قوامی‌نژاد، مدیرکل حج و زیارت کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، دوم اسفندماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: متقاضیان سفر‌های عتبات عالیات می‌توانند تا جمعه ۶ اسفندماه در سامانه حج و زیارت نام‌نویسی کنند همچنین متقاضیان برای سفر به عتبات در دوره نوروزی ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۸ فروردین ۱۴۰۱ می‌توانند با تکمیل فرم مربوطه در سایت http://atabat.haj.ir برای خود و همراهانشان پیش ثبت‌نام کنند.

وی افزود: اعزام‌های برنامه‌ریزی شده تنها به‌صورت هوایی است و در صورت اعلام مجوز اعزام زمینی، شرایط مربوطه اطلاع رسانی می‌شود.

مدیرکل حج و زیارت کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: پیش ثبت‌نام به‌صورت انفرادی و گروهی (حداقل یک نفر و حداکثر ۱۰ نفر) میسر است و افرادی که متقاضی اعزام با هم هستند در یک گروه ثبت‌نام می‌کنند.

قوامی‌نژاد یادآور شد: براساس مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا داشتن کارت واکسیناسیون دارای QR کد و نتیجه منفی آزمایش PCR برای ۷۲ ساعت قبل از پرواز الزامی است.

انتهای پیام
captcha