«فصل نو شدن»؛ کارگاه‌های ویژه اساتید در ماه رمضان
کد خبر: 4047939
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷

«فصل نو شدن»؛ کارگاه‌های ویژه اساتید در ماه رمضان

مجموعه کارگاه‌های فصل نو شدن ویژه اساتید از سوی مدرسه دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران با همکاری دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود.

کارگاه‌های «فصل نو شدن»به گزارش ایکنا، مجموعه کارگاه‌های فصل نو شدن از سوی مدرسه دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه خوارزمی برگزار می‌کند.

این کارگاه‌ها ویژه اساتید و کارمندان ‌دانشگاه از طریق نشانی https://www.skyroom.online/ch/elmshahr/faslenoshodan   برگزار می‌شود و پیوند همه جلسات نیز یکسان است.

کارگاه جرعه‌ای از دریا با موضوع ارائه نکاتی از آیات قرآن برای تغییر و نو شدن از جزءهای روزانه هر روز ساعت 14، کارگاه قرآن کتاب شگفتانه با موضوع ارائه سوره‌های مبارکه قرآن شنبه‌ها ساعت 18 و کارگاه فرزند با عرضه من با موضوع ارائه راهکارهای مؤثر برای ارتباط مناسب با فرزند 7 تا 14 سال، هفتم اردیبهشت‌ماه ساعت 15 تا 16:30 از جمله کارگاه‌های این دوره است.

همچنین از دیگر کارگاه‌ها می‌توان به کارگاه مادران قرآن با موضوع فهم قرآن مادران با اشاره به مفاهیم قابل انتقال از سوره‌ها به فرزندان روزهای فرد ساعت 6 صبح و کارگاه ارائه سوره‌های مسبحات با موضوع انس با سوره‌های مسبحات (حدید، حشر، صف، جمعه، تغابن) و ارائه نکات آن‌ها در روزهای شنبه و دوشنبه از ساعت 15 تا 16:30 اشاره کرد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha