برنامه مؤسسه نورالکوثر برای کسانی که نمی‌توانند در کلاس‌ قرآن شرکت کنند
کد خبر: 4060789
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱

برنامه مؤسسه نورالکوثر برای کسانی که نمی‌توانند در کلاس‌ قرآن شرکت کنند

مدیرعامل مؤسسه نورالکوثر با اشاره به برنامه مؤسسه برای افرادی که نمی‌توانند در کلاس‌ها شرکت کنند، گفت: جلسات خانگی قرآن را در روستاهای اطراف برپا می‌کنیم.

جلسات خانگیزینب دوراهکی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت نورالکوثر دوراهک در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری همایش «ثمرةُ فؤادی» با موضوع تربیت نسل مهدوی از سوی این مؤسسه خبر داد و گفت: این همایش امروز، نهم خردادماه در سالن آمفی تئاتر شهرداری شهر دوراهک برگزار شد.

وی افزود: به پنج نفر از مادران دهه هفتادی دارای سه فرزند پنج کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و همچنین سه عدد نگین حرم امام حسین(ع) و فرش تبرکی حرم امام رضا(ع) به مادران به قید قرعه اهدا شد.

این فعال قرآنی به کلاس‌هایی که در این مؤسسه برگزار می‌شود، اشاره کرد و گفت: کلاس حفظ قرآن در سه گروه کودک، نوجوان و بزرگسال، کلاس روخوانی و روان‌خوانی و آموزش تجوید در تمامی سطح‌ها، همچنین کلاس صوت و لحن روزهای پنجشنبه برگزار می‌شود. 70 درصد مخاطبان موسسه بانوان و 30 درصد نیز پسران کودک و نوجوان هستند. چهار حافظ کل، چهار حافظ 16 جزء، سه نفر حافظ هفت جزء قرآن ازجمله قرآن‌آموزان موسسه هستند.

وی ادامه داد: برای مادران کلاس‌های همسرداری و مشاوره و آموزش نماز به صورت رایگان برگزار می‌شود. گروه دختران شهید حاج قاسم سلیمانی نیز، هفته‌ای یک روز در مؤسسه به تمرین سرود و کارهای هنری ـ نمایشی می‌پردازند.

دوراهکی با اشاره به برنامه مؤسسه برای افرادی که نمی‌توانند در کلاس‌های مؤسسه شرکت کنند، گفت: جلسات خانگی قرآن را در روستاهای اطراف برپا می‌کنیم. کلاس‌های نهج‌البلاغه نیز به مدت یک سال است که در روزهای یکشنبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha