ادعای فوت دانش‌آموز دختر در اردبیل کذب محض است
کد خبر: 4091852
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶

ادعای فوت دانش‌آموز دختر در اردبیل کذب محض است

مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل شایعات و ادعای رسانه‌های معاند درباره جان باختن یک دانش آموز دختر در اردبیل را تکذیب کرد.

تکذیببه گزارش ایکنا از اردبیل، علی محبوبی‌پور، مدیرکل امور امنیتی وانتظامی استانداری اردبیل، 22 مهرماه در جمع خبرنگاران اردبیلی، شایعات و ادعای رسانه‌های معاند درباره جان باختن یک دانش آموز دختر در اردبیل را تکذیب و اظهار کرد: این ادعا کاملا دروغ است و به هیچ وجه صحت ندارد.

وی با اشاره به مانور گسترده رسانه‌های ضد انقلاب و انتشار وسیع این خبر کذب تصریح کرد: مردم مومن، انقلابی و غیرتمند اردبیل تحت تاثیر شایعات رسانه‌های معاند قرار نمی‌گیرند.

محبوبی پور با بیان اینکه این ادعاها برای تهییج عواطف مردم انقلابی اردبیل است، تصریح کرد: در اردبیل تاکنون هیچ کشته و مجروحی نداشتیم و حتی دستگیری افراد هم در این شهر قابل توجه نبوده است.

وی خاطر نشان کرد: هیچ دانش‌آموزی طی روزهای اخیر دستگیر نشده و این موضوع نیز کذب است.

محبوبی‌پور گفت: متاسفانه شائبه‌ها و جوسازی رسانه‌های معاند سبب ایجاد برخی شایعات در تجمعات اخیر شده که برخی با دامن زدن به این مسائل درصدد ایجاد آشوب و ناامنی هستند.

وی با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در امنیت و آرامش حاضران در تجمعات ایجاد نشده است، گفت: اتفاقا آرامش حاکم در استان سبب شده تا عصبانیت و خشم معاندان نظام مضاعف شود.

مدیرکل امور امنیتی وانتظامی استانداری اردبیل با اشاره به برخورد با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نیز اذعان کرد: رسانه‌های انقلابی باید در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی حرکت کنند تا نقشه‌های شوم دشمنان در این زمینه خنثی شود.

در ادامه کلام الله صفری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز گفت: انتظار داریم مردم شریف و ولایتمدار استان هیچ توجهی به شایعه‌ها نداشته باشند و اخبار را از خبرگزاری‌ها و رسانه‌های رسمی پیگیری کنند.

وی ادامه داد: نباید اجازه دهیم تا معاندان نظام به شایعه‌ها دامن زده و آرامش مردم را خدشه‌دار کنند.

انتهای پیام
captcha