زلزله در خراسان رضوی خسارت جانی و مالی نداشته است
کد خبر: 4173537
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷

زلزله در خراسان رضوی خسارت جانی و مالی نداشته است

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان رضوی با اشاره به اعزام تیم‌های ارزیاب به مناطقی که صبح امروز 15 مهرماه در آنها زمین لرزه احساس شده است، اعلام کرد: تا این لحظه آماری از خسارت جانی و مالی در خراسان رضوی گزارش نشده است.

زلزله خسارت جانی و مالی در خراسان رضوی نداشته استبه گزارش ایکنا، در پی وقوع زمین‌لرزه که با مرکزیت شهر غوریان در افغانستان رخ داد و در استان‌های هم‌مرز ایران با افغانستان نیز احساس شد، تیم‌های ارزیاب هلال‌احمر به مناطقی از خراسان رضوی که بر اثر زلزله افغانستان لرزیده است، اعزام شدند.

محسن ذاکریان، مدیرعامل هلال‌احمر خراسان رضوی در همین خصوص اعلام کرد: تیم‌های ارزیاب هلال‌احمر استان خراسان رضوی در تایباد و تربت جام که زلزله افغانستان را احساس کردند، در حال ارزیابی خسارات احتمالی زلزله هستند.

وی تصریح کرد: تا این لحظه آماری از خسارت جانی و مالی در خراسان رضوی گزارش نشده است، اما تمامی تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر استان در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

یادآوری می‌شود، صبح امروز 15 مهرماه زلزله 6.5 ریشتری در عمق 21 کیلومتری زمین و در شهر غوریان به وقوع پیوست و در استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی نیز احساس شد.

زلزله خسارت جانی و مالی در خراسان رضوی نداشته است

 

زلزله خسارت جانی و مالی در خراسان رضوی نداشته است

انتهای پیام
captcha