زنگ همبستگی در مدارس کهگیلویه‌وبویراحمد نواخته شد
کد خبر: 4173720
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷

زنگ همبستگی در مدارس کهگیلویه‌وبویراحمد نواخته شد

با حضور مسئولان استانی، آیین نمادین زنگ همبستگی و حمایت از دانش‌آموزان فلسطینی در دبیرستان متوسطه دوم دخترانه شاهد یاسوج نواخته شد.

زنگ همبستگیبه گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حسنعلی عزت‌خواه، مدیرکل  آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 16 مهرماه در آیین نمادین زنگ همبستگی و حمایت از دانش‌آموزان فلسطینی در دبیرستان متوسطه دوم دخترانه شاهد یاسوج، با تبریک عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی، گفت: این پیروزی غرورآفرین نویدبخش نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود و هشداری جدی به همه سازشکاران در منطقه است.

وی با بیان اینکه ما فرهنگیان وظیفه داریم دانش‌آموزان خود را با این موضوع بسیار مهم جهان اسلام آشنا کنیم، تصریح کرد: خوشبختانه روحیه استکبارستیزی و اسرائیل‌ستیزی در میان دانش‌آموزان کشور و استان به خوبی مشاهده می‌شود.

همچنین، شهرام مهدوی‌مطلق، فرماندار بویراحمد نیز در این آیین گفت: پیروزی ارزشمند جبهه مقاومت نشان داد رژیم صهیونیستی رو به افول است و برای اولین بار است که مبارزان فلسطینی چنین حملاتی در این سطح انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه نوجوانان آینده‌داران انقلاب اسلامی ایران هستند، اظهار کرد: دشمن از هوشیاری، دانایی و آگاهی شما دانش‌آموزان ترس دارد.

انتهای پیام
captcha