پویش «فریاد عروسک‌ها» در آذربایجان غربی اجرا می‌شود
کد خبر: 4178558
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹

پویش «فریاد عروسک‌ها» در آذربایجان غربی اجرا می‌شود

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه شهدای آذربایجان غربی از اجرای پویش «فریاد عروسک‌ها» در استان همگام با سراسر کشور خبر داد.

پوستر پویش فریاد عروسک هارضا خلیل‌نژاد، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه شهدای آذربایجان غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، به اجرای «پویش فریاد عروسک‌ها» با هدف همدردی با ملت فلسطین به ویژه کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: این پویش همگام با سراسر کشور در آذربایجان غربی اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه پویش فوق در راستای همدردی با کودکان مظلوم فلسطین طراحی شده است، ادامه داد: این پویش به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی با شرکت دانش‌آموزان برگزار خواهد شد.

خلیل‌نژاد اضافه کرد: برای شرکت در این پویش جهانی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی می‌توانند با یکی از عروسک‌های مناسب خود در برنامه‌های مختلف به ویژه یوم‌الله ۱۳ آبان شرکت کنند، از این اتفاق فیلم تهیه کرده و آن را به پایگاه‌های بسیج دانش‌آموزی بفرستند.

وی زمان مهلت ارسال آثار را پانزدهم آبان ماه عنوان کرد و گفت: نحوه ارسال آثار در کانال نوجوان‌پلاس در پلتفرم سروش درج شده است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی آذربایجان غربی شعار این پویش جهانی را «عزیزم تو هم حق زندگی داری» عنوان کرد و گفت: به طور قطع این رویداد با استقبال زیادی همراه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha