اجرای 240 ویژه‌برنامه هفته بسیج دانش‌آموزی در استان مرکزی
کد خبر: 4178863
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸

اجرای 240 ویژه‌برنامه هفته بسیج دانش‌آموزی در استان مرکزی

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه‌روح‌الله استان از اجرای ۲۴۰ برنامه در هفته بسیج دانش آموزی در استان مرکزی خبر داد.

سرهنگ مجید غلامی، مسئول بسیج دانش آموزی استان مرکزی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، مجید غلامی، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه‌روح‌الله استان مرکزی، بسیج دانش‌آموزی را یک نهاد ارزشی و انسان ساز دانست و گفت: امروزه دشمنان نظام اسلامی، راه مقابله با انقلاب را مبارزه فرهنگی می‌دانند و بدین منظور چشم طمع به آینده سازان کشور دوخته‌اند.

وی افزود: یکی از راهکارها در مواجهه با دشمن، تربیت نیروهای جوان متعهد و ارائه الگویی مناسب برای ترویج فرهنگ اسلامی است که بسیج دانش‌آموزی با همکاری آموزش و پرورش در این راستا گام برمی‌دارد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه‌روح‌الله به برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی اشاره و تصریح کرد: برنامه‌های هفته دانش‌آموزی با رویکردهای نشاط‌ آفرینی، امید‌افزایی، استکبار‌ستیزی و انزجار استکبار اجرا می‌شود که امسال هفته استکبار‌ستیزی و یوم‌الله ۱۳ آبان به علت جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در غزه از اهمیت ویژه‌ای برخوردارست.

غلامی با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان نسل تمدن‌ساز و هسته اصلی امیدآفرین جامعه هستند، گفت: ۲۴۰ برنامه شاخص در هفته بسیج دانش آموزی با رویکرد استکبارستیزی، توسط حوزه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی در مدارس استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha