بزرگداشت اولین سالگرد امام جمعه یاسوج برگزار می‌شود
کد خبر: 4180451
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

بزرگداشت اولین سالگرد امام جمعه یاسوج برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت اولین سالگرد آیت‌الله سیدعلی‌اصغر حسینی، امام‌ جمعه پیشین یاسوج در مسجد صاحب‌الزمان(عج) دهدشت برگزار می‌شود.

نشست ستاد هماهنگی بزرگداشت  آیت الله حسینی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، آیت‌الله سیدنصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 15 آبان‌ماه در نشست ستاد هماهنگی بزرگداشت این عالم ربانی،  با برشمردن برخی از ویژگی‌های اخلاقی و دینی امام جمعه فقید یاسوج گفت: آیت‌الله سیدعلی اصغر حسینی، شخصیتی عالم، مجاهد و مبارز در دوران قبل و بعد از انقلاب بود که قریب به ۲۵ سال امام جمعه یاسوج بود.

وی با بیان اینکه این عالم ربانی هر چند در بین ما نیست، اما یاد و خاطره وی هیچ‌وقت از دل‌ها بیرون نمی‌رود، اظهارکرد: پاسداشت یاد و خاطره آیت‌الله حسینی به نوعی پاسداشت دین و ارزش‌های الهی است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه این مراسم روز پنج‌شنبه، ۱۸ آبان‌ماه ساعت ۱۴ در مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهر دهدشت برگزار می‌شود، تصریح کرد: همه باید همکاری کنند تا سالگرد این عالم بزرگ به نحو شایسته و باشکوه برگزار شود.

یادآور می‌شود، آیت‌الله سیدعلی اصغر حسینی در سال ۱۳۱۸ در روستای طولیان شهرستان کهگیلویه متولد شد و در ۲۱ آبان ۱۴۰۱ به علت عارضه کلیوی و کهولت سن درگذشت.

انتهای پیام
captcha