بیانیه شورای هماهنگی استان مرکزی جهت ‌حضور در راهپیمایی حمایت از غزه
کد خبر: 4182447
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱

بیانیه شورای هماهنگی استان مرکزی جهت ‌حضور در راهپیمایی حمایت از غزه

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم انقلابی و لحظه‌شناس استان خواست تا در راهپیمایی محکومیت «کودک‌کشی»، «جنایت» و «نسل‌کشی» در غزه شرکت کنند.

تجمع محکومیت کشتار مردم غزه

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم انقلابی و لحظه‌شناس استان برای حضور در راهپیمایی محکومیت «کودک‌کشی»، «جنایت» و «نسل‌کشی» در غزه دعوت کرد. متن بیانیه بدین شرح است: 

«با گذشت قریب به چهل روز از یکی از برجسته‌ترین عملیات و شاهکارهای نظامی در تاریخ مدرن و پیروزی غرورآفرین و ظفرمندانه مجاهدان فلسطینی در عملیات طوفان‌الاقصی و شکست غیرقابل ترمیم و فروریختن هیمنهٔ رژیم اشغالگر قدس و شکاف عظیم ایجاد شده در سازه‌های رژیم جعلی و جنایت‌کارترین ماشین کشتار انسان‌های بی‌گناه در جهان معاصر، ماشین جنگ این رژیم وحشی و غاصب با کابوس سیاست مرگ و با باران بمب‌های شبانه‌روزی بر سر مردم و غیرنظامیان غزه و با زیر پا گذاشتن همه قواعد حقوقی، بین‌المللی و انسانی حمام خون به‌راه انداخته است تا مگر آبروی رفته را برگرداند. این جرثومه فساد با همدستی و پشتیبانی آمریکا، سبعانه تاکنون باعث کشته شدن هزاران زن و کودک و مرد فلسطیینی شده و بازماندگان از آب، برق، غذا و دارو و از همه چیز محرومند و در همین لحظه دو و نیم میلیون در معرض قحطی و گرسنگی و بیماری‌های واگیر قرار دارند که قلب هر انسانی را منقلب و وجدان انسانی را شرمگین می‌کند.

فلسطین امروز به آیینه‌ای بدل شده تا چهره کریه نظم مسلط بر جهان را نمایان و فوج عظیم شهدای غزه، زنان و مردان و کودکان بی‌گناه قطعه قطعه شده، موجی گسترده از خشم و اعتراض را در سرتاسر جهان برانگیخته است، امروز انزجار وجدان‌های بیدار از این رژیم کودک‌کش، از جغرافیای جهان اسلام فراتر رفته و بسیاری از پایتخت‌های اروپا و آمریکا را در نوردیده است و گویی پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب، از تاریخ انقضای این رژیم نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.

همزمان با سراسر کشور و ملل آزادیخواه دنیا، در راستای محکومیت «کودک‌کشی»، «جنایت»، «نسل‌کشی»، «قتل عام»، «ترور»، «جنایت جنگی» و «فاجعه انسانی» در غزه، اجتماع باشکوه مردمی حمایت از کودکان مظلوم غزه را در روز شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ در سراسر استان برگزار خواهد شد.

این تجمع در شهر اراک از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۲۷ آبانماه در محل میدان شهداء، پیاده‌راه امیرکبیر با حضور پرشور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از تمامی اقشار و گروه‌های مردم شریف و وفادار هم استانی دعوت می‌نماید با حضور گسترده و مقتدرانه خود ضمن اظهار همدردی با مادران شهدای غزه، با اظهار خشم و انزجار از این میزان خباثت، از مجامع جهانی خواستار قطع آدم‌کشی رژیم منحوس صهیونیستی و رسیدگی جدی به مردم آسیب دیده غزه شوند».

انتهای پیام
captcha