آموزش 100 کودک در مهدشکوفه‌های قرآن نورالمبین دزفول
کد خبر: 4182814
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴

آموزش 100 کودک در مهدشکوفه‌های قرآن نورالمبین دزفول

مدیرمهدشکوفه‌های قرآن نورالمبین دزفول گفت: در حال حاضر 100 کودک دختر و پسر در مقطع سنی چهار تا شش ساله در این مجموعه تحت آموزش‌های مربیان مؤسسه قرار دارند.

مهدشکوفه‌های قرآن نورالمبین دزفولسکینه پورشاکری، مدیر مهدشکوفه‌های قرآن و مؤسسه قرآنی نورالمبین دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان گفت: در حال حاضر 100 کودک دختر و پسر در مقطع سنی چهار تا شش ساله در این مجموعه تحت آموزش‌های مربیان ما قرار دارند.

وی گفت: یکی از نکات مورد توجه این مؤسسه در آموزش کودکان، برقراری ارتباط مؤثر با خانواده‌های آنان است. در این راستا، آموزش‌هایی برای والدین در نظر گرفته شده که با دعوت از آنها در مؤسسه ارائه می‌شود. در این جلسات، روان شناسی کودک به والدین آموزش داده می‌شود.

پورشاکری افزود: تلاش مؤسسه بر این است که خانواده‌‎های کودکان مهد، به موازات تعلیم کودکان، آموزش های لازم قرآنی را فرا بگیرند.

مدیر مهدشکوفه‌های قرآن و مؤسسه قرآنی نورالمبین دزفول اظهار کرد: تلاش مربیان ما بر این است که سبک آموزش قرآن به کودکان به زبان ساده و شیرین و فضا برای آنها متنوع باشد. در این زمینه، توجه به چیدمان فضای مهد و همچنین برنامه ریزی برای تغذیه کودکان در مهد به صورت دسته جمعی مورد توجه مربیان است.

انتهای پیام
captcha