برگزاری مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن دانش‌آموزی کرمانشاه
کد خبر: 4184538
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲
۱۱ الی ۱۷ آذرماه؛

برگزاری مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن دانش‌آموزی کرمانشاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی در مرحله آموزشگاهی در کرمانشاه خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات از ۱۱ تا ۱۷ ماه‌جاری و با رقابت بیش از ۶۴ هزار دانش‌آموز از سراسر استان برگزار خواهد شد.

سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه

سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن دانش‌آموزی کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: چهل و دومین دوره از مسابقات قرآن دانش‌آموزان ۱۱ الی ۱۷ آذرماه همزمان با هفته قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره از مسابقات در یازده رشته برگزار خواهد شد و تاکنون بیش از ۶۴ هزار دانش‌آموز از سراسر استان در این مسابقات از طریق سامانه «نورینو» ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: این مسابقات به شیوه سراسری در تمامی مدارس استان برگزار می‌شود و نفرات اول هر رشته به نواحی معرفی می‌شوند و در مسابقات استانی حضور خواهند یافت.

محمدی اظهار کرد: نفرات منتخب مرحله استانی در پایان به مرحله کشوری مسابقات که تیرماه سال آینده برگزار می‌شود راه می‌یاند.

وی افزود: هفته قرآن عترت و نماز دانش‌آموزی هر روز با یک عنوان و برنامه‌های ویژه تدارک دیده شده و روز‌های این هفته از یازدهم آذرماه با عنوان «قرآن مسیر زندگی»، دوازدهم آذرماه با عنوان «نهج‌البلاغه فریاد جاودانگی»، سیزدهم آذرماه با عنوان «احکام انشای بندگی»، چهاردهم آذرماه با عنوان «صحیفه سجادیه قله بالندگی»، پانزدهم آذرماه با عنوان «انتظار فرج، نغمه دلدادگی»، شانزدهم آذرماه «سیره فاطمی سیرت آزادگی» و روز جمعه هفدهم آذرماه با عنوان «نماز جمعه میعادگاه همبستگی» نامگذاری شده است.

انتهای پیام
captcha