نگاهی به برنامه‌ هفتگی کانون مهد قرآن الزهرا(س)
کد خبر: 4185312
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳

نگاهی به برنامه‌ هفتگی کانون مهد قرآن الزهرا(س)

جزئیات برنامه‌ هفتگی کانون مهد قرآن‌ الزهرا(س) تهران اعلام شد.

قرآن

به گزارش ایکنا، کانون مهد قرآن الزهرا(س) در طول هفته دوره‌های آموزشی حفظ و مفاهیم و همچنین دوره تربیت مربی قرآن را با تدریس اساتید ملی برگزار می‌کند.

این دوره‌ها شامل کلاس حفظ زیر 9 جزء با تدریس منصوره زحمتکشان و طرلان رجبی با تعداد 30 نفر، کلاس حفظ مقطع جزء سی‌ام با تعداد 20 نفر و با تدریس فاطمه عزیزنژاد، کلاس مفاهیم با تدیس احمدیان، دو روز در هفته با تعداد 29 نفر می‌شود.

از دیگر کلاس‌ها می‌توان به دوره تجوید مقدماتی، یک روز در هفته با تدریس طرلان رجبی و با قریب 13 قرآن‌آموز، دوره تفسیر و مفاتیح الحیات با تدریس احمدیان دو روز در هفته با حضور 15 نفر، کلاس حفظ بزرگسالان با تدریس طرلان رجبی و با حضور 12 نفر، کلاس حفظ بالای 10 جزء با تدریس منصوره زحمتکشان، نبوی و طرلان رجبی با 20 نفر اشاره کرد.

همچنین کلاس صوت و لحن با تدریس سعید حاجیان با حضور 35 نفر، دوره تربیت مربی با تدریس مهدی سیف با حضور 60 نفر و کلاس حفظ آقایان نیز با تدریس حمید جوشن با حضور 15 نفر در کانون‌ الزهرا(س) در حال برگزاری است.

کانون مهد قرآن الزهرا(س) دوره حفظ حضوری با تدریس طران رجبی با 12 قرآن‌آموز در نصیرآباد شهریار و به صورت غیرحضوری، دو روز در هفته به صورت آنلاین ویژه شهرهای زنجان، تبریز و اصفهان برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، کانون مهد قرآن الزهرا(س) دارای 20 نفر حافظان کل قرآن است. این مؤسسه در جنوب غرب تهران، خلیج فارس قرار دارد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha