برگزاری مسابقه عکاسی «خوش آمدی قهرمان» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4187453
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵

برگزاری مسابقه عکاسی «خوش آمدی قهرمان» در کهگیلویه‌وبویراحمد

مسابقه عکاسی «خوش آمدی قهرمان» هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار می‌شود.

مسابقه عکاسی «خوش آمدی قهرمان»

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید استان، به مناسبت تشییع پیکر پاک و مطهر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس و همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسمات استقبال، تشییع و تدفین شهدا به تصویر کشیده می‌شود.

مسابقه عکاسی «خوش آمدی قهرمان» به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه‌وبویراحمد، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، حوزه هنری استان و ستاد کنگره سرداران و شهدای استان برگزار خواهد شد.

موضوع مسابقه به تصویر کشیدن شکوه حضور مردم در مراسم استقبال، تشییع و تدفین شهدا در بخش‌های عکاسی با گوشی موبایل و دوربین حرفه‌ای، کلیپ‌های کوتاه یک الی دو دقیقه‌ای یا فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای، خاطره، دل‌نوشته و داستان کوتاه و همچنین موشن‌گرافی اعلام شده است.

شرایط ارسال اثر به گونه‌ای بوده که عکس‌ها و کلیپ‌ها به صورت فایل اصلی، متن‌ها در قالب فایل ورد، مشخصات صاحب اثر شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و شماره تماس، عکس‌ها باید فاقد هرگونه امضا، مارک یا نشانه و همچنین همه آثار باید از جغرافیای استان کهگیلویه‌وبویراحمد گرفته شده باشند.

مهلت ارسال آثار تا ۱۵ دی‌ماه امسال و نحوه ارسال آثار در پیام رسان‌های داخلی شامل ایتا و سروش به شماره ۰۹۱۷۶۶۰۶۸۳۴ اعلام شده است.در پایان با برگزاری اختتامیه مسابقه در پایان دی‌ماه سال ۱۴۰۲ به نفرات برگزیده هدایای نفیسی اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha