محفل ادبی «شعر فاطمیه» در شهرستان نیمروز برگزار شد
کد خبر: 4187637
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳

محفل ادبی «شعر فاطمیه» در شهرستان نیمروز برگزار شد

محفل «شعر فاطمیه» به مناسبت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا(س) با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان نیمروز سیستان برگزار شد.

محفل ادبی «شعر فاطمیه»میلاد یزدان‌پناه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیمروز عصر سه‌شنبه، 21 آذرماه، در حاشیه برگزاری محفل ادبی «شعرفاطمیه» در گفت‌وگو با ایکنا،‌ ضمن تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: در این محفل ادبی که به‌ منظور گرامیداشت ایام شهادت حضرت زهرا(س) برگزار شد جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان نیمروز حضور داشتند و برنامه‌های متعددی از جمله شعرخوانی شاعران شهرستان، حماسه‌سرایی و مداحی انجام شد.
 
وی ادامه داد: توجه ویژه دستگاه‌های فرهنگی شهرستان نسبت به برنامه‌های فرهنگی قطعاً باعث رشد و پویایی جامعه خواهد شد و ضرورت برگزاری برنامه‌های ادبی و فرهنگی به‌ویژه برای سنین نوجوان و جوان برای شکل‌گیری جامعه‌ای مبتنی بر فرهنگ غنی ایران اسلامی احساس می‌شود.
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیمروز گفت: فرهنگ از زیربنایی‌ترین بخش‌های هر جامعه‌ای محسوب می‌شود و درواقع واسطه تمدن و اندیشه در جوامع بشری به‌شمار می‌آید، رسالت مجموعه‌های فرهنگی بر این است که برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی تعامل زیادی با یکدیگر داشته باشند که این موضوع در شهرستان نیمروز به خوبی در حال انجام است.
انتهای پیام
captcha