آغاز پیش ثبت‌نام حج تمتع در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4192957
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵

آغاز پیش ثبت‌نام حج تمتع در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: زائران در استان برای پیش ثبت نام و واریز علی‌الحساب ودیعه تمتع به سامانه سازمان حج و زیارت مراجعه کنند.

حج تمتع

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی حج و زیارت استان، محسن قوامی‌نژاد، مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد روز گذشته، 18 دی‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط سازمان حج و زیارت، پیش ثبت‌نام (ثبت‌نام مقدماتی) از متقاضیان اعزام به حج تمتع سال‌۱۴۰۳ از روز جمعه، پانزدهم دی‌ماه آغاز شده است.

وی افزود: پیش ثبت‌نام از افراد دارای اولویت تشرف به حج تمتع سال ۱۴۰۳ با مراجعه واجدین شرایط به سامانه https://reserve.haj.ir و به‌صورت غیرحضوری قابل انجام است.متقاضیان باید با مراجعه به سامانه یاد شده، به تکمیل و به‌روزرسانی اطلاعات خود و اخذ کد رهگیری اقدام کنند.

مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد اضافه کرد: دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا 29 اسفندماه ۱۳۸۵ دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا ۳۱ اردیبهشت ماه۱۳۸۶ و دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا ۳۱ تیرماه ۱۳۸۶ قبل از نام‌نویسی با مراجعه به سامانه https://reserve.haj.ir نسبت به تکمیل و به‌روزرسانی اطلاعات خویش و اخذ کدرهگیری اقدام کنند.

قوامی‌نژاد تصریح کرد: تمامی دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع از یکم مردادماه ۱۳۸۶ به بعد به‌صورت روزشمار و صرفاً تا تکمیل ظرفیت اختصاصی هر استان از ۲۵ دی‌ماه امسال از ساعت ۱۰ صبح به مدت ۱۰ روز انجام می‌گیرد و نام‌نویسی از این افراد به‌صورت فراخوان عمومی نبوده و صرفاً برای تکمیل ظرفیت‌های خالی هر استان خواهد بود. این افراد نیز لازم است قبل از نام‌نویسی با مراجعه به سامانه یاد شده، اطلاعات خویش را به‌روزرسانی و کدرهگیری دریافت کنند.

وی گفت: در صورت مراجعه نکردن هر یک از اولویت‌های اعلام شده در زمان مقرر، برای تکمیل ظرفیت‌های خالی موجود، از دارندگان اولویت‌های بعدی دعوت خواهد شد.تمامی متقاضیان اعزام به حج تمتع سال ۱۴۰۳ باید مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال معادل ۱۴۰ میلیون تومان (با احتساب مبلغ قبض ثبت نام اولیه و سود آن) و از طریق درگاه اینترنتی سازمان حج و زیارت پرداخت کنند.باقیمانده هزینه سفر (که بر مبنای هزینه‌های ارزی و ریالی محاسبه می‌شود) هنگام ثبت‌نام قطعی افراد در کاروان‌های اعزامی دریافت می‌شود.

انتهای پیام
captcha