رونمایی از پوستر دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور "یادمان پروفسور معتمدنژاد"
کد خبر: 4193916
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴
با حضور استاندار خراسان جنوبی رقم خورد؛

رونمایی از پوستر دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور "یادمان پروفسور معتمدنژاد"

با حضور استاندار خراسان جنوبی، پوستر دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور "یادمان پروفسور معتمدنژاد" رونمایی شد.

رونمایی از پوستر دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشوربه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی این پوستر در انتهای جلسه شورای اطلاع رسانی استان و با حضور جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی، رونمایی شد.

دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور،" یادمان پروفسور معتمدنژاد" با حضور استان های خراسان جنوبی‌، خراسان رضوی‌، خراسان شمالی ، سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان و جنوب کرمان برگزار می شود.

کمک به افزایش کیفی آثار منتشر شده در رسانه‌ها، ایجاد فضای رقابتی میان فعالان رسانه‌ای به صورت منطقه ای و تقدیر از روزنامه نگاران برتر، ایجاد زمینه پویایی و نشاط مطبوعاتی، افزایش رقابت مؤثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوایی مطبوعات، نکوداشت مفاخر و شخصیت‌های ممتاز علمی و فرهنگی کشور در جهت تقویت مؤلفه‌های انسجام ملی، آشنایی نسل کنونی با خدمات و نقش شخصیت‌های ملی، زمینه سازی و تشویق نسل جوان جهت تفکر و تعمق در خدمات ارزنده شخصیت ‌ها و مفاخر میهن اسلامی از اهداف این جشنواره عنوان شده است.

روزنامه‌‌نگاران شاغل و آزاد منطقه‌ای شامل استان‌های (سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، یزد، کرمان و جنوب کرمان) که در نشریات، پایگاه‌های خبری، نمایندگی نشریات و خبرگزاری های سراسری فعالیت دارند و عضویت خود را در سایت خانه مطبوعات به ثبت رسانده‌اند و یا فرآیند ثبت نام آنان در حال انجام است، می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

آثاری که در بازه زمانی یکم شهریورماه 1401 تا 28 اسفند ماه 1402 تولید شده اند می توانند در جشنواره شرکت کنند، آخرین فرصت ارسال آثار هم 20 فروردین ماه 1403 تعیین شده است.

اختتامیه این جشنواره 27 اردیبهشت ماه 1403 همزمان با زادروز پروفسور کاظم معتمدنژاد و روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha