فراهم کردن ۵۰ طرح اشتغال کمیته امداد خراسان‌جنوبی از طریق تبصره 18
کد خبر: 4193955
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱

فراهم کردن ۵۰ طرح اشتغال کمیته امداد خراسان‌جنوبی از طریق تبصره 18

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: ۵۰ نفر از مددجویان این نهاد از تسهیلات موضوع بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ بهره‌مند شدند. 

علی‌اکبر نخعی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استانبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره روابط‌ عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، علی‌اکبر نخعی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: رونق تولید، بهبود فضای کسب و کار و سرمایه‌گذاری از مؤلفه‌های مهم در ایجاد اشتغال در استان است.

وی افزود: بر همین اساس ۹۶ طرح تسهیلات قانون بودجه در استان با اعتبار بالغ بر ۱۳۹ میلیارد ریال با اولویت طرح‌های کارآفرینی، ایجادی، توسعه‌ای، تکمیلی و سرمایه در گردش و نیز احیای واحدهای تولیدی و شرکت‌های دانش‌بنیان به بانک عامل معرفی شدند که تعداد ۵۰ طرح با مبلغ ۷۰ میلیارد تاکنون موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند.

نخعی ادامه داد: در حوزه اشتغال باید از همه ظرفیت‌های موجود برای کاهش بیکاری بهره ببریم و هدف از پیش‌بینی این تبصره در قانون بودجه در راستای توسعه‌ تولید، اشتغال و کارآفرینی است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان‌جنوبی یادآور شد: در پرداخت تسهیلات موضوع بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ صندوق کارآفرینی امید استان همکاری بسیار خوب و نزدیکی با این نهاد داشته است که از مدیریت و همکاران صندوق کارآفرینی امید قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha