صهیونیست‌ها نتوانستند در غزه به اهداف خود برسند
کد خبر: 4194689
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴

صهیونیست‌ها نتوانستند در غزه به اهداف خود برسند

امام‌جمعه شهرکرد با گرامیداشت ۲۹ دی‌ماه که با عنوان روز غزه نامگذاری شده است، گفت: همه به خوبی متوجه شده‌اند که صهیونیست‌ها نتوانستند در غزه به اهداف خود برسند و این منطقه را نابود کنند و امروز دست از پا درازتر در حال ترک غزه هستند در حالی‌که مهر جنایتکاری نیز به پیشانی آنها خورده است.

محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان امروز، 29 دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به فضیلت‌های ماه مبارک رجب، اظهار کرد: ماه رجب ماه قوت ایمان است، در این ماه تولد بسیاری از ائمه اطهار(ع) قرار گرفته و 13 رجب مصادف با میلاد امیرالمومنین(ع) با نام روز پدر نامگذاری شده که مغتنم است فزندان والدین خود را تکریم کنند.

نکونام با اشاره به اینکه اعتکاف از برنامه‌های مهم ماه رجب است، افزود: امید است امسال این مراسم متفاوت از سال‌های گذشته برگزار شود و با تدارکی که دیده شده اعتکاف امسال کیفیت بهتری داشته باشد و برای مردان و زنان مؤمن تمهیداتی برای حضور در مراسم معنوی اعتکاف اندیشیده شده تا رابطه مستحکم‌تری با پروردگارشان ایجاد کنند. 

وی ادامه داد: این گونه برنامه‌ها معمولاً پشتوانه دولتی ندارد و به برکات عنایت مردم تدارک دیده می‌شود و هزینه سحری و افطار به همت شما مردم تهیه می‌شود. همانطور که می‌دانید افطاری دادن بسیار پر برکت است که از اموالمان بخشی را برای این امور اختصاص بدهیم تا این مراسم با مشکل روبرو نشود. 

نکونام گفت: به دهه فجر نزدیک می‌شویم و خوب است به وقایع قبل از دهه فجر توجه شود، بختیار با بستن تمام فرودگاه‌ها تمام تلاش خود را به کار گرفت تا مانع ورود امام(ره) به کشور شود اما به فضل پروردگار امام وارد کشور شد و مردم در صحنه حضور داشتند و حق راه خود را ادامه داد و باطل نابود شد. 

امام‌جمعه شهرکرد با گرامیداشت ۲۹ دی‌ماه که با عنوان روز غزه نامگذاری شده است، تصریح کرد: مردم به خوبی متوجه شده‌اند که صهیونیست‌ها نتوانستند در غزه به اهداف خود برسند و این منطقه را نابود کنند و امروز دست از پا درازتر در حال ترک غزه هستند در حالی‌که مهر جنایتکاری نیز به پیشانی آنها خورده و این نتیجه صبر و مقاومت و ایمان و وعده‌های حق خداوند است.

وی با اشاره به پاسخی که انقلاب اسلامی در چند روز اخیر به جنایت دشمنان انقلاب داد، بیان کرد: ایران اسلامی اجازه نمی‌دهد دشمنان هرگونه که می‌خواهند تصمیم بگیرند. 

امام‌جمعه شهرکرد در پایان با بیان اینکه مردم نقش کلیدی و اساسی در اجرای احکام اسلام دارند، تصریح کرد: مردم همه کارگزاران مملکت را انتخاب می‌کنند پس باید مسئولان این مردم را در صحنه نگه دارند.

انتهای پیام
captcha