«یک آدم بیست» نامزد کتاب سال جمهوری اسلامی ایران شد
کد خبر: 4197875
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱

«یک آدم بیست» نامزد کتاب سال جمهوری اسلامی ایران شد

«یک آدم بیست»، نوشته علی شعیبی، نویسنده خوزستانی، در موضوع «دین» گروه «کودک و نوجوان» نامزد کتاب سال جمهوری اسلامی ایران شد.

«یک آدم بیست»به گزارش ایکنا از خوزستان، «یک آدم بیست»، نوشته علی شعیبی، نویسنده خوزستانی، در گروه «کودک و نوجوان» نامزد کتاب سال جمهوری اسلامی ایران شد.

نامزدهای گروه «کودک و نوجوان» چهل‌ویکمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در موضوع‌های «داستان تألیف»، «داستان ترجمه»، «دین»، «علوم و فنون» و «علوم انسانی و هنر» از سوی دبیرخانه این رویداد در مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران معرفی شدند که کتاب «یک آدم بیست» در موضوع «دین» به مرحله دوم داوری این دوره از جایزه کتاب سال راه پیدا کرد.

کتاب «یک آدم بیست» توسط انتشارات جمال منتشر شده است. در متن پشت جلد کتاب آمده است:

«در زندگی همه ما اتفاقات زیادی می‌افتد. گاهی انسان با این اتفاقات خوشحال می شود، گاهی غمگین، گاهی خشمگین، گاهی خسته و …. در شرایط و زمان و مکان‌های مختلف ممکن است رفتارهای مختلفی از انسان ها سر بزند. انسان با توجه به شخصیتی که دارد با این اتفاقات رو به رو می‌شود. جامع ترین انسان، در داشتن شخصیت سالم، حضرت محمد مصطفی(ص) و اهل بیت ایشان می‌باشند. آنها که حجت خدا بر بندگان هستند و در همه خوبی‌ها در بالاترین سطح قرار دارند؛ به همین خاطر خداوند آن‌ها را به عنوان الگوی ما معرفی کرده است.» 

انتهای پیام
captcha