برپایی محفل انس با قرآن در گرمه
کد خبر: 4198362
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

برپایی محفل انس با قرآن در گرمه

محفل انس با قرآن در شهرستان گرمه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در مصلای نماز جمعه شهرستان برگزار شد.

برپایی محفل انس با قرآن در گرمهبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، محمدعلی فخرانی، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمه اظهار کرد: محفل انس با قرآن ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی شب گذشته، ۱۶ بهمن ماه در مصلای نماز جمعه شهرستان با حضور امام جمعه، مدیران نهادهای قرآنی و مذهبی و مجموعه‌های مردم نهاد و اقشار متدین برگزار شد.

وی ادامه داد: آقایان علی اصغر قلعه نوعی، علی شکفته و محمد صادقی از قاریان برتر استانی در این مراسم به قرائت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.
 
فخرانی با بیان اینکه قرآن محور وحدت جامعه مسلمانان و کتاب انتخاب مسیر زندگی انسان‌ها و هدایت بشری است، گفت: علت ‌ماندگاری نظام جمهوری اسلامی با وجود توطئه‌های استکبار جهانی این است که پایه اولیه آن براساس موازین قرآن و دین اسلام بنا شد. 
 
کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمه با بیان اینکه پیروزی انقلاب از جمله یکی از مهمترین رویدادهای تاریخی جهانی در قرن بیستم بود که تمامی جهان به‌ویژه مستکبران را متعجب کرد، گفت: دهه فجر فرصتی برای ارائه گزارش به مردم و تشریح خدمات نظام است.
 
گفتنی است، در پایان این مراسم معنوی با طرح سؤالات قرآنی از شرکت‌کنندگان در این مراسم که پاسخ صحیح به سؤالات مطرح شده دادند با اهدای جوایزی تقدیر شد.
انتهای پیام
captcha