دیدار خانواده شهدا و ایثارگران با فرماندار سربیشه
کد خبر: 4199418
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

دیدار خانواده شهدا و ایثارگران با فرماندار سربیشه

خانواده شهدا و ایثارگران سربیشه در سالگرد شهادت پدر فرماندار این شهرستان به همراه فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.

محمدرضا لکزایی، فرماندار سربیشهبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از فرهنگی قرارگاه عملیاتی شهید ناصری استان خراسان‌جنوبی، خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان سربیشه به جهت برگزاری یادواره شهدای شهرستان در سی‌وهفتمین سالگرد شهادت پدر فرماندار شهرستان سربیشه به همراه سردار تناکی، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری با محمدرضا لکزایی دیدار و گفت‌وگو کردند.

محمدرضا لکزایی، فرماندار سربیشه صبح امروز، 23 بهمن‌ماه در جلسه دیدار خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان سربیشه که با حضور فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری نیروی زمینی سپاه، امام جمعه، مشاور استاندار در امور روحانیت و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی همراه بود، اظهار کرد: ادامه دادن راه شهدا در حقیقت پاسداری از ارزش‌ و آرمان‌های والای نظام و انقلاب و خود شهیدان است.

وی ضمن تشکر از حضور حماسی مردم ولایت‌مدار شهرستان سربیشه در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن گفت: مردم ایران زمین و مردمان این شهرستان مرزی با خلق حماسه در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که پیرو خط امام راحل(ره)، شهیدان و آرمان‌های نظام اسلامی هستند.

فرماندار سربیشه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بر پایه اصول و ارزش‌های اسلامی و دینی برپا و به حیاتش ادامه می‌دهد، افزود: گرامیداشت یاد و نام شهیدان و ترویج و تبیین فرهنگ‌ ایثار و شهادت نیز یکی از این ارزش‌هاست که می‌تواند مسیر حرکت انقلاب اسلامی را هموارتر کند.

این جلسه به مناسبت سالروز شهادت شهید احمدعلی لکزایی(23 بهمن 1364 در عملیات والفجر 8) پدر محمدرضا لکزایی فرماندار شهرستان سربیشه برگزار شد و فرماندار سربیشه در ادامه این جلسه به بیان خاطراتی از جاویدالاثری ابوی شهیدشان و نحوه تفحص پیکر وی پس از 33 سال پرداخت.

انتهای پیام
captcha