برپایی جشن‌های نیمه شعبان در محلات کم‌برخوردار خراسان‌شمالی
کد خبر: 4201354
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

برپایی جشن‌های نیمه شعبان در محلات کم‌برخوردار خراسان‌شمالی

نشست برنامه‌ريزی و هماهنگى اجرای جشن‌های ويژه نيمه شعبان در محلات کم‌برخوردار و آسيب‌پذير خراسان‌شمالی با همراهی کانون‌های مساجد استان در قالب اجرای طرح شهيد اسداللهی همزمان با سالروز ميلاد حضرت مهدی موعود(عج) برگزار شد.

برپایی جشن‌های ویژه نیمه شعبان در محلات کم برخوردار خراسان‌شمالیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌شمالی، مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد دو شهرستان بجنورد و شیروان با برگزاری نشستی هم‌اندیشی مهیای پذیرایی از عشاق منجی عالم بشریت در شب و روز میلاد باسعادت حضرت مهدی موعود(عج) در مساجد محله‌های کم‌برخوردار شدند.
 
این مشارکت و همراهی عاشقانه به عشق امام زمان (عج) در قالب عملیات فرهنگی طرح شهید اسداللهی و پویش مسجد، کانون منتظران و در نیمه شعبان با اجرای برنامه‌های شاد و عیدانه برنامه‌ریزی و تدارک دیده شده است.
 
مسجد چهارده معصوم(ع) در منطقه الهیه بجنورد میزبان نشست فوق بود که مسجد امام حسن مجتبی(ع) در همین منطقه، مسجد قدس  کوی صادقیه، مسجد موسی بن جعفر(ع) در منطقه حصاری شیرعلی،  مسجد صاحب‌الزمان(عج) منطقه حر، مسجد امام حسین(ع) کوی امام هادی(ع)، مسجد امام جعفر صادق(ع) در کوی محدثی بجنورد و همچنین مسجد مسلم بن عقیل(ع) منطقه حاشیه شهرک ولیعصر(عج) بجنورد پذیرای عموم مردم به‌ویژه نوجوانان و جوانان در این جشن‌های ویژه خواهند بود.
 
این جشن‌ها با محوریت و پیگیری‌های کانون‌های امام صادق(ع)، سفیران هدایت، رمضان، علامه امینی(ره) و صاحب‌الزمان(عج) و نیز کانون شهید همت بجنورد و شهدای شهرک ولیعصر(عج) شیروان در این محلات کم‌برخوردار برگزار می‌شود.
 
نورافشانی و فضاسازی عیدانه، برپایی ایستگاه صلواتی، اجرای گروه سرود، برگزاری محافل قرآنی و کرسی تلاوت قرآن، قرائت دسته جمعی دعای فرج و مراسم احیای نیمه شعبان، برگزاری مسابقه کتابخوانی و توزیع ویژه‌نامه جیبی آشتی با امام زمان(عج) از استاد محمد شجاعی، برگزاری نشست‌های بصیرتی و مسابقه و برنامه آموزش احکام و ضرورت مهدویت با زبان بازی و مسابقه و حضور روحانیون و اساتید تربیتی و کار با کودک و نوجوان از اهم برنامه‌های در نظر گرفته شده در پویش «مسجد، کانون منتظران» و عملیات شهید اسداللهی در محلات کم‌برخوردار خراسان‌شمالی است.

انتهای پیام
captcha