قدردانی نماینده ولی‌ فقیه و استاندار مرکزی از حضور مردم در انتخابات
کد خبر: 4203035
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷

قدردانی نماینده ولی‌ فقیه و استاندار مرکزی از حضور مردم در انتخابات

آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌ فقیه و فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی با صدور پیام مشترکی از حضور گسترده و پررنگ مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تقدیر کردند.

آیت الله دری نجف آبادی و فرزاد مخلص الائمه

به گزارش ایکنا، به نقل از دفتر امام جمعه استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌ فقیه و فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی با صدور پیام مشترکی از حضور گسترده و پر رنگ مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تقدیر کردند. متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

11 اسفندماه بار دیگر مردم انقلابی، مؤمن و ولایت‌مدار استان مرکزی با حضور پرشکوه و دندان‌شکن خود در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری مهر تأیید دیگری بر دلبستگی خویش به انقلاب و نظام زدند.

این حماسه و حضور شورانگیز و غرورآفرین یک بار دیگر همه تبلیغات و توطئه‌های شیطانی دشمنان این سرزمین را نقش بر آب کرد و سیلی محکم‌تری به‌صورت دشمنان کینه‌توز ایران اسلامی زده شد.

دیروز استان امامین انقلاب به فهم، هوشیاری، عشق و علاقه فرزندان خویش به نظام مقدس جمهوری اسلامی و لبیک حماسی آنان به مقام عظمای ولایت بر خود بالید و شکوه بصیرت، هوشمندی و عشق به میراث گران‌بهای امام راحل خود را به نمایش گذاشت.

این حماسه پرشکوه حاصل پیوند عمیق مردم سرزمین آفتاب با ولایت و رهبری امت اسلامی بود و اینجانبان به‌عنوان خدمتگزاران مردم شریف استان از مردم ولایتمدار به مناسبت خلق این حماسه پر شکوه و به یادماندنی خالصانه تشکر می‌کنیم.

به این وسیله از تمام نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، عوامل هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی، رسانه‌های جمعی، دستگاه قضایی، مأموران انتظامی، نظامی و امنیتی نیز تشکر و قدردانی می‌کنیم.»

انتهای پیام
captcha