روشن‌ترین پیام مشارکت مردم شکست گفتمان تحریم بود
کد خبر: 4204157
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
امام جمعه تبریز:

روشن‌ترین پیام مشارکت مردم شکست گفتمان تحریم بود

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، با بیان اینکه روشن‌ترین پیام مشارکت مردم و حتی نتایج انتخابات شکست گفتمان تحریم بود، گفت: چه آنها که تحریم را ابزار اعلام اعتراض می‌‌دانستند و چه آن دسته که با مغالطه مدعی بودند مشارکت در انتخابات در سرنوشت کشور بی اثر است.

حجت الاسلام آل هاشم، امام جمعه تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، امام جمعه تبریز، امروز، 18 اسفندماه، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز، با بیان اینکه روشن‌ترین پیام مشارکت مردم و حتی نتایج انتخابات شکست گفتمان تحریم بود، گفت: چه آنها که تحریم را ابزار اعلام اعتراض می‌‌دانستند و چه آن دسته که با مغالطه مدعی بودند مشارکت در انتخابات در سرنوشت کشور بی اثر است در این انتخابات شکست خوردند.

وی اضافه کرد: نتایج انتخابات بار دیگر نشان داد که صندوق رای مطمئن‌ترین و معتبرترین راه برای تغییر است و تنها با مشارکت در انتخابات است که می‌توان تغییر ایجاد کرد و مجلس کارآمد تشکیل داد.

آل‌هاشم گفت: به فضل الهی و در سایه توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب، انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به خوبی انجام شد و جا دارد از همه نقش آفرینان در این عرصه تقدیر و تشکر کنم.

خطیب جمعه تبریز، به شکست بزرگترین جنگ ترکیبی دشمنان و مزدورانش در انتخابات اشاره کرد و گفت: بخش بزرگی از مردم با وجود همه موانع داخلی و خارجی و اقتصادی و بعضاً بی‌تدبیری‌ها، در انتخابات یازده اسفند شرکت کردند و بزرگترین جنگ ترکیبی دشمنان و مزدورانش برای رقم خوردن مشارکت پایین را ناکام گذاشتند.

وی ادامه داد: همچنین لازم می‌دانم بابت اعتماد به این طلبه و خادم مردم و سرباز امام زمان و رهبر معظم انقلاب از همه مردم استان صمیمانه و خالصانه قدردانی کنم، اعتماد مردم، مسئولیت سنگینی را بر دوش بنده گذاشته است که جز با عنایت پروردگار مهربان و نگاه پر مهر امام زمان (عج) و دعای رهبر معظم انقلاب و مردم عزیز امکان انجام آن میسر نخواهد بود.

آل‌هاشم، به دیگر پیام این انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: انتخابات ۱۴۰۲ یک پیام دیگر هم داشت و آن هم صداقت انتخاباتی نظام بود. اعلام میزان رأی منتخبان، میزان مشارکت و آرای باطله ثابت کرد که شفافیت در دستگاه‌های انتخاباتی نظام حاکم است و به هیچ وجه حتی در موقعیت‌های حساس حق الناس را زیر پا نمی‌گذارد.

امام جمعه تبریز، اضافه کرد: اینک فصل انتخابات دیگری به پایان رسید و زمان انجام وظیفه و عمل به تعهدات منتخبین ملت و همراهی و همیاری همگان برای عزت و سربلندی ایران اسلامی فرا رسیده است.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات و منتخبین مردم اشاره کرد و افزود: نمایندگان با سخنان اختلاف‌انگیز و دشمن پسند کام مردم را تلخ نکنند و توصیه دلسوزانه و ناصحانه رهبر عظیم الشان انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان را سرلوحه قرار دهند.

آل‌هاشم به ایام پایانی سال و جشن‌های این ایام اشاره کرد و گفت: مخالف شادی نیستیم، شادی و نشاط یک حق اجتماعی است اما آسیب جسمی به خود و آزار دیگران با اصل نشاط اجتماعی منافات دارد.

انتهای پیام
captcha