اجرای طرح ملی جایزه سال «کربلایی کاظم» در استان مرکزی
کد خبر: 4204300
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

اجرای طرح ملی جایزه سال «کربلایی کاظم» در استان مرکزی

مدیرکل دفتر اجتماعی استاندار مرکزی از تصویب طرح ملی جایزه سال «کربلایی کاظم» خبر داد و گفت: برای انجام طرح که به میزبانی استان و در قالب ملی برگزار می‌شود مبلغی نیز در نظر گرفته شده است.

محمدامین باقری، مدیرکل دفتر فرهنگی و اجتماعی استانداری مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، محمدامین باقری، مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی، عصر جمعه، 18 اسفندماه، در نشست مجمع عمومی سالیانه اتحادیه مؤسسات قرآنی که در سالن شهید «شبان» استانداری برگزار شد، گفت: فرصت‌های اداری و ساختاری برای ایفای نقش مؤسسات قرآنی فراهم و در نقشه راه فرهنگی موضوعات متعدد قرآنی پیش‌بینی شده است و این امر مراحل 80 تا 90 درصد را طی کرده است. انتظار ما این است که جامعه قرآنی بندها و موضوعات د نقشه مهندسی استان مطالعه کرده و به عنوان مطالبه از دستگاه‌ها داشته باشند.

وی از تشکیل کارگروه فعالان تربیتی با حضور برخی از اساتید و فعالان قرآنی خبر داد و افزود: این امر فرصت مغتنمی است تا مباحث قرآنی را از طریق همان کارگروه پیگیری و استفاده شود. همچنین نمایندگانی از سوی جامعه قرآنی می‌توانند به‌صورت مداوم در جلسات کارگروه فرهنگی و اجتماعی حضور داشته باشند و هرگاه طرح و برنامه‌ای داشتند نیز اعلام شود تا در دستور کار کارگروه گنجانده شود.

مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی پرداختن به موضوعات قرآنی را مورد تأکید قرار داد و گفت: کربلایی کاظم ساروقی یکی از ظرفیت‌های مهم استان است که باید در ابعا مختلف به آن پرداخت. طرح ملی جایزه سال «کربلایی کاظم» تصویب و مبلغی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. حاضریم دبیرخانه انجام این طرح را که به میزبانی استان و در قالب ملی برگزار می‌شود به اتحادیه مؤسسات قرآن بسپاریم. امید است اقدامات جهت برگزاری از ابتدای سال 1403 آغاز شود.

انتهای پیام
captcha