برگزاری طرح «تلاوت نور» در مساجد البرز
کد خبر: 4206010
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴

برگزاری طرح «تلاوت نور» در مساجد البرز

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان در مساجد البرز ویژه‌برنامه‌های دینی به همت بچه‌های مسجدی شامل طرح تلاوت نور برگزار می‌شود.

طرح تلاوت نور

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان در مساجد البرز ویژه‌برنامه‌های دینی، قرآنی، فرهنگی، هنری و اجتماعی به همت بچه‌های مسجدی شامل جزءخوانی، طرح تلاوت نور و برپایی محافل قرآنی در حال برگزاری است.

وی افزود: علاوه بر برنامه‌های مسجدی یاد شده در طول ماه مبارک رمضان، امسال مسابقات فرهنگی شامل کتابخوانی ویژه نوجوانان در حال برگزار شدن است و بر این اساس هر روز یک مسابقه برپاست.

این مسئول تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های این ماه برپایی سفره‌های ساده افطار و اطعام نیازمندان است که توسط کانون‌های مسجدی شاخص در استان برپا می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز یادآور شد: برگزاری نشست‌های بصیرتی و سخنرانی‌های بین صلاتین با رویکرد ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ دینی از دیگر برنامه‌های کانون‌های مسجدی در ایام ماه مبارک رمضان است.

وی در پایان گفت: از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد در استان در شب‌های قدر، شب ولادت امام حسن مجتبی(ع) و برگزاری مراسم شهادت امیرالمؤمنین(ع) خواهد بود.

انتهای پیام
captcha