کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه در تعطیلات میزبان مردم هستند
کد خبر: 4206249
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳

کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه در تعطیلات میزبان مردم هستند

همزمان با فرارسیدن سال جدید، تعداد ۶ باب کتابخانه عمومی در تعطیلات فعال بوده و به ارائه خدمات کتابخانه‌ای به اعضاء و مسافران نوروزی می‌پردازند.

میزبانی کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه در تعطیلات نوروز از مردم

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، همزمان با فرارسیدن سال جدید به منظور ارائه خدمات کتابخانه‌ای به مخاطبان و مسافران نوروزی و بهره‌برداری اعضا از فرصت تعطیلات برای آمادگی شرکت در آزمون‌ها، تعدادی از کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در این ایام فعال خواهند بود.

بر این اساس در ایام تعطیلات نوروز، در مجموع ۶ باب کتابخانه عمومی در سطح استان در خدمت علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

در استان کرمانشاه کتابخانه عمومی شهید مطهری در منطقه ۵ آبادانی مسکن و شهید بهشتی در بلوار شهید بهشتی، کتابخانه سید طاهر هاشمی در شهرستان روانسر، کتابخانه عمومی ابن‌سینا در شهرستان صحنه، کتابخانه علامه مجلسی در شهرستان سنقروکلیایی و کتابخانه امام خمینی(ره) آماده ارائه خدمات فرهنگی به هم‌وطنان خواهد بود.

یادآور می‌شود، فهرست کتابخانه‌های فعال استان کرمانشاه و سراسر کشور در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ و ساعات کاری آن‌ها را می‌توانید در سایت www.iranpl.ir ببینید و از طریق سامانه مدیریت کتابخانه‌های عمومی به نشانی www.samanpl.ir به موقعیت آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

انتهای پیام
captcha