اجرای طرح ملی «زندگی با آیه‌ها» در بقاع متبرکه البرز
کد خبر: 4206579
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷

اجرای طرح ملی «زندگی با آیه‌ها» در بقاع متبرکه البرز

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز از اجرای طرح ملی «زندگی با آیه‌ها» (مسطورا) در امامزادگان و بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی شده است کسانی که در بقاع متبرکه برنامه دارند هر روز یک آیه مورد نظر این طرح را بخوانند.

حجت الاسلام علی دشتکی مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز

حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز از اجرای طرح ملی «زندگی با آیه‌ها» (مسطورا) در امامزادگان و بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی شده است کسانی که در بقاع متبرکه برنامه دارند هر روز یک آیه مورد نظر این طرح را بخوانند و مردم را به حفظ و بهره‌مندی از مفهوم آن ترغیب و تشویق کنند. 

وی افزود: برای کسانی هم که امکان حضور در امامزادگان را برای بهره‌مندی از مراسم ندارند در فضای مجازی و کانال هر امامزاده برنامه‌ها به صورت زنده پخش می‌شود که هم اکنون اکثر بقاع متبرک شاخص البرز با کانال‌هایی در فضای مجازی به مردم خدمات می‌دهند.

این مسئول در ادامه به دعوت از 150 مبلغ برای برنامه‌های ماه رمضان امسال اشاره و تصریح کرد: تعدادی از این مبلغان از حوزه علمیه قم در بقاع متبرکه البرز مستقر شده‌اند و بقیه هم از حوزه‌های علمیه استان‌ حضور دارند.

دشتکی همچنین به پهن‌شدن سفره‌های افطار ساده در بقاع متبرکه پس از اقامه نماز مغرب اشاره کرد و گفت: این سفره‌های ساده افطار بانی دارد و این طور نیست که همه هزینه آن را اوقاف بپردازد. همچنین قرار دوازدهم فروردین ۱۴۰۳ هم با کمک بانیان خیر و منابعی از موقوفات برگزار می‌شود و بسته‌های ارزاق میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام
captcha