برپایی محافل انس با قرآن همزمان با ماه رمضان در بقاع متبرکه کرمانشاه
کد خبر: 4206668
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۴

برپایی محافل انس با قرآن همزمان با ماه رمضان در بقاع متبرکه کرمانشاه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه گفت: محافل انس با قرآن ویژه ماه رمضان در تمام بقاع متبرکه استان در ایام نوروز برپاست.

حجت‌الاسلام محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با تبریک سال نو اظهار کرد: در سطح استان ۲۰ بقعه متبرکه شاخص داریم که از ظرفیت این بقاع در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی استفاده می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری دو طرح ضیافت و آرامش بهاری ویژه ایام رمضان و نوروز در بقاع متبرکه افزود: برنامه‌های سازمان اوقاف در بخش‌های فرهنگی، قرآنی و اجتماعی ابلاغ می‌شود و براساس ظرفیت‌ استان‌ها به اجرا در می‌آید و متولی اجرای این برنامه‌ها مراکز افق هستند.

صالحی تصریح کرد: محافل انس با قرآن در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز در تمامی بقاع متبرکه با حضور قاریان ممتاز استان در حال اجراست و جزءخوانی قرآن نیز در تمامی بقاع برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده تا تمام بقاع شاخص برنامه شب قدر را برگزار کنند همچنین نیمه رمضان برنامه میلاد امام حسن مجتبی(ع) برگزار خواهد شد.

وی به برگزاری طرح آرامش بهاری که همه ساله در ایام نوروز در بقاع متبرکه اجرا می‌شود اشاره کرد و افزود: در قالب خیمه‌های معرفت برنامه‌های ویژه فرهنگی و قرآنی ویژه خانواده‌ها و کودکان تدارک دیده شده است.

حجت‌الاسلام صالحی در پایان تصریح کرد: طرح آرامش بهاری با هدف تقویت فرهنگ دینی مسافران و زائران در ایام نوروز برگزار می‌شود و به تقویت گردشگری مذهبی در امامزادگان کمک می‌کند.

انتهای پیام
captcha