تشرف بیش از 120هزار زائر نوروزی به زیارت بقاع متبرکه البرز
کد خبر: 4206812
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴

تشرف بیش از 120هزار زائر نوروزی به زیارت بقاع متبرکه البرز

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: از آغاز طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه تاکنون 120 هزار زائر به زیارت امامزادگان استان مشرف شدند.

زیارت بقاع متبرکه البرز

حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: سفر زیارتی رهاورد معنوی و فرهنگی دارد و اگر صحبت از خدمات فرهنگی می‌شود، در واقع پربارتر کردن این سفر معنوی و فرهنگی است.

وی با بیان اینکه همکاران ما در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز توفیق خدمتگزاری در آستان‌های مقدس امامزادگان را دارند، عنوان کرد: طی این مدت بقاع متبرکه البرز در قالب طرح‌های مختلف از جمله آرامش بهاری و ضیافت الهی خدمت‌رسانی کردند و بیش از 1000 نفر از خدام افتخاری، هیئت امنا و اعضای مراکز افق بقاع متبرکه، هیات‌های امنا، مدیران و مسئولان فرهنگی بقاع متبرکه عهده‌دار خدمتگزاری به زائران هستند.

این مسئول بیان کرد: برنامه‌های ما با انجام مراسم غبارروبی و عطرافشانی بقاع متبرکه و گلزارهای شهدا شروع شد و با برپایی خیمه‌های معرفت، غرفه‌های کودک و نوجوان، مشاوره و پاسخگویی مسائل شرعی، مشاوره وقف، چندرسانه‌ای، عفاف و حجاب، غرفه‌های قرآنی و تهیه و توزیع محصولات فرهنگی ادامه پیدا کرده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: از آنجا که ایام تعطیلات نوروز با ماه مبارک رمضان مصادف شده است در این ایام سفره‌های ساده افطاری در بقاع متبرکه و ایستگاه‌های صلواتی با کمک خیرین دنبال می‌شود و حتما نمازهای جماعت در ایام خدمتگزاری به زائران برگزار خواهد شد. 

دشتکی توضیح داد: از آغاز طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه تاکنون 120 هزار زائر به زیارت امامزادگان استان مشرف شدند.

انتهای پیام
captcha