عناوین برنامه‌های مدارس گرگان در ماه رمضان
کد خبر: 4207396
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸

عناوین برنامه‌های مدارس گرگان در ماه رمضان

معاون ورزشی و تربیت بدنی شهرستان گرگان با اشاره به تقارن روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و ایام بازگشایی مدارس به تشریح برنامه‌های تدارک دیده شده در ایام ماه مبارک رمضان در مدارس پرداخت.

مجتبی رستگار رودبارکی، معاون ورزشی و تربیت بدنی شهرستان گرگامجتبی رستگار رودبارکی، معاون ورزشی و تربیت بدنی شهرستان گرگان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان ضمن تبریک‌ میلاد با سعادت امام‌ حسن مجتبی(ع)، گفت: به دلیل تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت و تعطیلی مدارس امکان بهره‌مندی مناسب از این فضای سرشار از نور و معنویت امکان‌پذیر نیست.

معاون ورزشی و تربیت بدنی گرگان با اشاره به طرح‌های قرآنی تدارک دیده شده در این ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: هیئت‌های دانش‌آموزی در لیالی قدر برای دختران در مدرسه واثقی گرگان و پسران در مدرسه ایرانشهر گرگان برپا می‌شود.

رستگار از محافل انس با قرآن در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان در ایام بازگشایی مدارس خبرداد و افزود: برای جذب جوانان و نوجوانان از قاریان برجسته و بین‌المللی در این محافل استفاده می‌کنیم تا فتح‌البابی برای ورود دانش‌آموزان به عرصه‌های قرآنی شود.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های برنامه‌ریزی شده در ایام ماه رمضان و مدارس ادامه داد: اعزام اساتید قرآنی در مدارس با هدف تبیین و ترویج مفاهیم دینی و برگزاری سفره‌های افطاری ساده توسط دانش‌آموزان به همکاری خانواده‌های آنان از برنامه‌های معرفتی در ماه مبارک رمضان است.

معاون ورزشی و تربیت بدنی گرگان از جشن تکلیف پسران در روزهای پایانی ماه رمضان خبرداد و گفت: این جشن مختص دانش‌آموزان پسر پایه هفتم و هشتم است.

انتهای پیام
captcha