برپایی ۹۱۰ پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در هرمزگان
کد خبر: 4209510
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۴

برپایی ۹۱۰ پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در هرمزگان

مدیر کل کمیته امداد هرمزگان از برپایی ۹۱۰ پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در مصلی‌ها و محل‌های برگزاری نماز عید سعید فطر، مراکز نیکوکاری و مساجد در سطح استان هرمزگان خبر داد.

کمیته امداد

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حمیدباسره، مدیر کل کمیته امداد و دبیر شورای زکات استان هرمزگان امروز دوشنبه ۲۰ فروردین‌ماه با اعلام این خبر گفت: به منظور تسهیل در جمع‌آوری زکات فطره مردم شریف روزه‌دار و مؤمن استان، دو شیوه حضوری و الکترونیکی برای پرداخت فطریه پیش‌بینی شده است.

وی افزود: بیش از ۹۱۰ پایگاه در مصلی‌ها و محل‌های برگزاری نماز عید فطر، مراکز نیکوکاری و مساجد آماده دریافت زکات فطره از مردم شریف استان هستند.

باسره با بیان اینکه در سال جاری به منظور تسریع و سهولت در پرداخت و جمع‌آوری زکات فطریه مردم استان امکان پرداخت فطریه از طریق دستگاه‌های کارتخوان هوشمند نانوایی‌های سطح استان نیز فراهم شده است، افزود: مردم نوع دوست می‌توانند با استفاده از کد دستوری #5*076*8877* و یا واریز به شماره کارت‌های مجازی شامل : فطریه عام ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۶۰۱، فطریه سادات ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۷۸۷۷، کفاره غیر عمد ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۱۴۲ و کفاره عمد ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۴۴۱۹ نسبت به پرداخت زکات فطره خود اقدام نمایند.

دبیر شورای زکات استان هرمزگان در خصوص مصارف زکات مردم یاد آور شد: بلافاصله پس از جمع‌آوری زکات فطریه در کوتاه‌ترین زمان ممکن و حتی‌الامکان در همان روز و با همکاری بانک‌های عامل وجوهات زکات فطره به حساب نیازمندان واقعی در استان هرمزگان که توسط کمیته امداد از قبل شناسایی شده‌اند، واریز خواهد شد.

انتهای پیام
captcha