برپايی نمايشگاه‌های قرآن راهی برای مقابله با تهاجم فرهنگی است
کد خبر: 1263851
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۴:۲۲
محمد دلبری

برپايی نمايشگاه‌های قرآن راهی برای مقابله با تهاجم فرهنگی است

شهردار قم برگزاری نمايشگاه‌های قرآن و عترت را راهی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان دانست و بر تداوم برپايی چنين نمايشگاه‌هايی تأكيد كرد.


گروه فعاليت‌های قرآنی: شهردار قم برگزاری نمايشگاه‌های قرآن و عترت را راهی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان دانست و بر تداوم برپايی چنين نمايشگاه‌هايی تأكيد كرد.


به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه قم، محمد دلبری، شهردار قم سوم مردادماه در حاشيه بازديد از نمايشگاه قرآن و عترت قم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز دشمنان اسلام و انقلاب برای ضربه زدن به اعتقادات نسل جوان و نوجوان كشورمان سرمايه‌گذاری‌های كلان انجام داده‌اند و مسؤلان فرهنگی در اين شرايط نبايد لحظه‌ای غفلت كنند.


وی تصريح كرد: در اين نمايشگاه جديدترين كتب دينی، محصولات فرهنگی و نرم افزارهای اسلامی با تخفیف ویژه ارائه شده است.


دلبری با اشاره به ارائه تخفيفات از سوی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و ناشران استان برای خريد كتب و نرم افزارهای اسلامی، گفت: اين نمايشگاه مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفته و اميدواريم اينگونه نمايشگاه‌ها در همه ايام سال توسعه و استمرار يابد.


وی بيان کرد: ماه مبارك رمضان ماه قرآن است و همه مسلمانان اين ايام پرخير و بركت را فرصتی برای آشنايی هر چه بيشتر با آيات قرآن و روايات ائمه اطهار(ع) می‌دانند.


وی با اشاره به مناسبت‌های ارزشمند و عظيم و فضايل بیشمار در ماه مبارك رمضان، خاطرنشان كرد: برای بهره‌مندی از فيوضات ماه مبارك رمضان، بايد هر چه بيشتر با آيات قرآن مأنوس شد.


دلبری در ادامه بر ضرورت قرائت و تدبر در آيات قرآن كريم در ماه مبارك رمضان تأكيد كرد و گفت: در نمايشگاه بزرگ قرآن و عترت زمينه و فرصت مناسب برای آشنايی با علوم قرآن و علوم اهل بيت عصمت و طهارت(ع) فراهم آمده است.


نمايشگاه بزرگ قرآن و عترت قم تا چهارم مردادماه در مجتمع ناشران قم واقع در خيابان معلم برپا است و علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت 18 تا 24 از اين نمايشگاه بازديد نمايند.

captcha