مرحله شفاهی مسابقات سراسری قرآن و عترت در دانشگاه آزاد تفرش آغاز شد
کد خبر: 1382777
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۹
صبح امروز؛

مرحله شفاهی مسابقات سراسری قرآن و عترت در دانشگاه آزاد تفرش آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی تفرش از برگزاری بخش شفاهی نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در این واحد دانشکاهی خبر داد.

علی کریمی، مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی تفرش در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: مرحله شفاهی نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در سه بخش و در دو گره بانوان و آقایان در این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ قرآن و اذان برگزار می‌شود، اظهار کرد: بیش از 100 نفر دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه در این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

کریمی با اشاره به اینکه بخش کتبی این دوره از مسابقات در بخش اساتید و دانشجویان همزمان با سراسر کشور در دوم اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود، عنوان کرد: علاقه‌مندان تا 30 فروردین سال 93 فرصت دارند که نسبت به ثبت نام در این بخش اقدان کنند.

وی با اشاره به اینکه زمان برگزاری بخش کتبی این دوره از مسابقات نیز اواخر اردیبهشت‌ماه سال 93 است، مطرح کرد: بخش کتبی در رشته‌های در رشته‌های ترجمه و تفسیر قرآن کریم، ترجمه و درک مفاهیم نهج‌البلاغه و زندگانی چهارده معصوم(ع) و احکام برگزار می‌شود.

این مقام مسئول در پایان یادآور شد: مرحله شفاهی نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت از امروز، 14 اسفند در این واحد دانشگاهی آغاز شده است.

captcha