نخستین همایش بررسی فرهنگ سلامت در قرآن و حدیث برگزار می‌شود
کد خبر: 1413104
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴
۲۴ مهرماه؛

نخستین همایش بررسی فرهنگ سلامت در قرآن و حدیث برگزار می‌شود

گروه سلامت: دانشگاه علوم پزشکی ارتش ۲۴ مهر سال جاری، همزمان با روز جهانی غذا نخستین همایش دانشجویی بررسی فرهنگ سلامت در قرآن و حدیث را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) همزمان با سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، دانشگاه علوم پزشکی ارتش 24 مهرماه سال جاری، همزمان با روز جهانی غذا نخستین همایش دانشجویی بررسی فرهنگ سلامت در قرآن و حدیث را برگزار می‌کند.
بررسی فرهنگ تغذیه قرآنی، راهکارهای قرآنی در سلامت روان، بررسی آیات و روایات طبی، پیشگیری از بیماری در قرآن و حدیث، فرهنگ نگرش نسبت به بیمار و بیماری در قرآن و حدیث، راهـکارهای درمـانی قـرآن و حدیث و نقش فرهنگ خودمراقبتی در سلامت به عنوان محورهای این دوره از کنگره در نظر گرفته شده است.
مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه کنگره 15 شهریورماه در نظر گرفته شده است که فرایند ثبت نام نیز از طریق وب سایت www.ajaums.ac.ir  و آدرس الکترونیکیE-mail : sharee_med@ajaums.ac.ir  و یا مراجعه حضوری به دبیرخانه کنگره به آدرس: خیابان کارگر شمالی، خیابان فاطمی غربی، انتهای خیابان شهید سرهنگ اعتماد زاده، دانشگاه علوم پزشکی آجا (عقیدتی سیاسی) امکان‌پذیر است.

captcha