برگزاری جشنواره ملی مديحه‌سرايی و چاووشی‌خوانی امام رضا(ع) در اردبيل
کد خبر: 1600097
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۸۶ - ۰۷:۲۸

برگزاری جشنواره ملی مديحه‌سرايی و چاووشی‌خوانی امام رضا(ع) در اردبيل

گروه ادب: مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبيل از برپايی جشنواره ملی مديحه‌سرايی و چاوشی‌خوانی امام رضا(ع) با شركت مديحه‌سرايان و چاووشی‌خوانان سراسر كشور در اردبيل خبر داد.

به‌گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) به نقل از روابط عمومی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبيل، «اصغر تقی‌زاده» گفت: اين جشنواره همزمان با برپايی جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا(ع) به منظور ترويج شعاير اسلامی و ايجاد فضايی معنوی و با هدف تجليل و تكريم شعرا، مداحان، چاوشی‌خوانان و عندليبان قدسی آستان مقدس امام هشتم در اردبيل برگزار خواهدشد.
وی افزود: اين جشنواره ملی همزمان با ايام ولادت امام رضا(ع) از ‪ ۲۶‬تا ‪ ۲۹‬آبان امسال در مجتمع فرهنگی ـ هنری فدك شهر اردبيل برپا می‌شود.
تقی‌زاده‌شكيبا گفت: آثار محققان، پژوهشگران، مداحان، شاعران و چاوشی‌خوانان سراسر كشور كه به دبيرخانه اين جشنواره ارسال شده است، توسط هيئت داوران بررسی و آثار برتر در آخرين روز برپايی جشنواره معرفی خواهدشد.
وی تاكيد كرد: به كليه شركت‌كنندگان در اين جشنواره لوح تقدير و به برگزيدگان در بخش‌های مختلف علاوه بر تنديس و ديپلم افتخار، هدايايی ارزشمند اعطا خواهدشد.

captcha