برگزيدگان جشنواره مديحه‌سرايی و چاوشی‌خوانی رضوی در اردبيل معرفی ‌شدند
کد خبر: 1704059
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۸۷ - ۱۴:۵۷

برگزيدگان جشنواره مديحه‌سرايی و چاوشی‌خوانی رضوی در اردبيل معرفی ‌شدند

گروه هنر: برترين‌های جشنواره مديحه‌سرايی و چاوشی‌خوانی رضوی در اردبيل با رأی هيئت داوران اين جشنواره معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) منطقه شمال‌غرب كشور، در اين رقابت معنوی و فرهنگی از بين 225 اثر ارسالی به دبيرخانه در بخش‌های مداحی، چاوشی‌خوانی و مقالات پژوهشی، 14 نفر از شركت‌كنندگان به عنوان برگزيدگان اين دوره از جشنواره انتخاب شدند.
در بخش مقالات پژوهشی و تخصصی بر اساس آرای هيئت داوران، «صديقه حسن‌زاده» از مشهد رتبه اول، «شهرزاد كتابی» و «مريم كتابی» از كرمانشاه رتبه دوم، «مرتضی فاطمی» از مشهد، «ايرج حامدی» از اردبيل و «گلی حجت‌فر» از سنندج به‌طور مشترك رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.
«محمدحسين مردانی» از گرگان، «مهرداد جليلی‌كيا» و «سيمين شالچی» از اردبيل نيز در بخش مقالات پژوهشی شايسته تقدير شناخته شدند.
«شهروز حبيبی» از اردبيل مقام اول، «جلال اسمعيلی» از مشگين‌شهر و «محمدحسين دهقانی» از يزد، به‌طور مشترك دوم و سيد «طاها موسوی» و «نادر جوادی» از اردبيل نيز مشتركاً مقام سوم اين جشنواره را كسب كردند.
بر اساس اعلام كميته انتخاب، گروه چاوشی‌خوانی ثامن‌الحجج(ع) از شهرستان تفرش استان مركزی به‌عنوان برگزيده رشته چاوشی‌خوانی معرفی شدند.
مراسم اختتاميه سومين جشنواره مديحه‌سرايی و چاوشی‌خوانی رضوی در 17 آبان‌ماه ‌جاری در محل مجتمع فرهنگی و هنری فدك اردبيل برگزار می‌شود.
captcha