انديشمندان مسلمان غزه را ياری كنند
کد خبر: 1740719
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۱:۰۴

انديشمندان مسلمان غزه را ياری كنند

گروه بين‌الملل: «عبدالرحمن شيبان» رئيس انجمن علمای مسلمان الجزائر، از انديشمندان و علمای مسلمان سراسر جهان خواست از حقوق عادلانه امت اسلام و در رأس آن مسأله فلسطين و غزه حمايت كنند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی«قدس پرس»، شيخ عبدالرحمن شيبان امروز، 18 بهمن‌ماه، در گفت‌وگو با اين رسانه خبری گفت: علمای مسلمان بايد بر اساس احكام عقلی و شرعی، برای حل مشكلات و مسائل جهان اسلام و مسئله فلسطين تلاش كرده و از حمايت مادی و معنوی خود از مردم بی‌دفاع غزه دريغ نكنند.
وی در توضيح عدم سفر هيأتی از علمای مسلمان به نوار غزه گفت: در حال حاضر، علمای مسلمان در برخی كشورهای جهان در وضعيت محاصره سياسی به سر می‌بردند و سفرنكردن آن‌ها به غزه به معنای ياری نكردن مردم غزه و بی‌توجهی به مردم اين منطقه نيست.
عبدالرحمن شيبان در پايان تصريح كرد: بيشتر علمای مسلمان جهان و در رأس آن اتحاديه جهانی علمای مسلمان در جريان حمله اسرائيل به غزه از ساكنان بی‌‌دفاع اين منطقه حمايت كردند و فقط تعداد اندكی از علما كه تحت تأثير سياست‌های آمريكا و لابی‌های صهيونيست بودند از محكوميت جنايات اسرائيل در غزه خودداری كردند.
captcha