«عماد مغنيه» صهيونيسم را ذليل كرد
کد خبر: 1745875
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۸۷ - ۲۲:۰۱
در يادواره شهيد عماد مغنيه عنوان شد:

«عماد مغنيه» صهيونيسم را ذليل كرد

در يادواره شهيد مغنيه توسط همرزمان شهيد عماد مغنيه عنوان شد كه شهيد مغنيه سرداران صهيونيسم را خوار و ذليل و آنان را برای هميشه سرافكنده كرد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) به نقل از مركز خبر حوزه، يادواره سردار شهيد مغنيه از سرداران مقاومت لبنان در مدرسه علميه معصوميه با حضور اساتيد و طلاب اين مدرسه برگزار شد.
در اين مراسم حجت‌الاسلام «سيدحسام حمود» به توصيف شخصيت شهيد مغنيه پرداخت و گفت: شهيد عماد مغنيه مرد عمل و فرمانده‌ای بزرگ بود.
وی افزود: اين شهيد همه مستضعفين را برادر خود می‌دانست و ندای آن‌ها را با قلب خود می‌شنيد و روح و جان پاك خود را فدای مردم كرد.
اين رزمنده لبنانی به شخصيت مادر شهيد مغنيه اشاره كرد و گفت: مادر اين شهيد تمام فرزندان خود را در راه جهاد و مبارزه تقديم كرد و زمانی كه خبر شهادت آخرين پسرش را به او رساندند گفت: شرمنده‌ام كه جوان ديگری ندارم تا تقديم اين راه با عظمت كنم.
وی افزود: زمانی كه از پدرشان درباره شهادت فرزند سئوال شد در جواب گفت: تا زمانی كه از شهدای ديگر از من سئوال نكرده‌ايد از پسرم چيزی نپرسيد زيرا همه شهدا فرزندان من هستند و من خود را پدر تمامی شهدا می‌دانم.
اين همرزم شهيد مغنيه تصريح كرد: حاج عماد پدر روحانی و معنوی تمامی مجاهدان راه حق و شهادت است.
در ادامه اين يادواره «مجتبی امانی» از مسئولان رايزنی فرهنگی ايران در مصر گفت: حوادث اخير در خاورميانه و تحولات جهانی مقدمه وقوع يك حادثه عظيم به نام ظهور منجی است.
وی به تحليل حضور نيروهای آمريكايی در خاورميانه پرداخت و افزود: لشكركشی پرهزينه آمريكايی‌ها به خاورميانه نه فقط به خاطر نفت و موقعيت جغرافيايی و سياسی اين منطقه است، بلكه آن‌ها احساس كردند در اين منطقه سرنوشت جهان دگرگون خواهد شد و رهبری كل جهان از اين منطقه نشأت خواهد گرفت.
وی تصريح كرد: ايران يك جنبش ضد صهيونيستی را در جهان به حركت درآورده و پرچم اين مبارزه بر دوش ماست. با انتخابات جديدی كه در اسرائيل برپا شد، مهر باطل بر پيكر اسرائيل خورده است.
وی در پايان گفت: مناقشات ميان سران صهيونيستی بالا گرفته است، لذا قادر به تصميم‌گيری صحيح نيستند و اين امر باعث شد دولتی بسيار ضعيف و بدون اقتدار را تشكيل دهند.
captcha