جديدترين تازه‌های نشر اسلامی ارايه ‌می‌شود
کد خبر: 1837762
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۸۸ - ۰۶:۲۵

جديدترين تازه‌های نشر اسلامی ارايه ‌می‌شود

كانون فنی و مهندسی: پايگاه اطلاع‌رسانی «دفتر تبليغات اسلامی حوزه علميه قم نمايندگی تهران» در جديدترين به‌‌روزرسانی خود، تازه‌های نشر اسلامی و اخبار حوزه را روی خروجی خود قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه كانون‌های تخصصی قرآن كريم، دفتر تبليغات اسلامی به عنوان يادگار ماندگار بنيانگذار جمهوری اسلامی ايران حضرت امام خمينی(ره) در سی سال خدمت و حضور مؤثر در عرصه فرهنگ دينی به‌عنوان «نماد روشنفكری حوزه» اصلی‌ترين تأمين‌كننده نيازهای معرفتی و انسانی جهت توسعه و تعميق دين‌مداری است.
همچنين دفتر تبليغات اسلامی پس از قريب به 30 سال فعاليت چشمگير به‌عنوان نهادی حوزوی، انقلابی، فرهنگی، تبليغی، علمی، پژوهشی، آموزشی، انتشاراتی و مطبوعاتی با ايفای نقش واسط فعال ميان حوزه‌های علميه و نظام اسلامی و نيازهای دينی جامعه، حضور پيش‌گام و مؤثر خود را در عرصه‌های مختلف به اثبات رساندهاست.
اين نهاد به گونه‌ای كه امروز در بسياری از مراكز و شوراهای تصميم‌گير و تصميم‌ساز كشور همچون شورای عالی تدوين برنامه پنجم سازندگی كشور، كميسيون‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای فرهنگ عمومی كشور، شورای پيشبرد حوزه و ... مشاركت فعال دارد.
دفتر تبليغات اسلامی حوزه علميه قم با توجه به پشتوانه علمی و پژوهشی سی ساله خود، می‌تواند پاسخگوی نيازهای فكری و شبهات دينی اقشار مختلف مردم به‌ويژه نسل جوان باشد و نمايندگی دفتر تبليغات اسلامی حوزه علميه قم در تهران با هدف ايجاد زمينه تعامل و ارتباطات علمی و فرهنگی با مراكز و نخبگان كشور، ظرفيت‌افزايی، مخاطب‌افزايی، حضور فعال در مراجع تصميم‌ساز علمی و فرهنگی كشور و شناسايی ظرفيت‌ها و قابليت‌های شبكه‌های توزيع محصولات فرهنگی كشور راه‌اندازی شده است
دفتر تبليغات اسلامی حوزه علميه قم علاوه بر صدها اثر مكتوب علمی و فرهنگی، با ايجاد سامانه پاسخگويی ملی، زمينه پاسخگويی به شبهات و پرسش‌های دينی را برای اقشار مختلف جامعه اسلامی در داخل و خارج كشور فراهم كرده است.
اطلاعات درباره پيوندهای مفيد، جستجوگر پيشرفته و موضوعی، از جمله موارد ديگر در اين پايگاه اطلاع‌رسانی است.
يادآوری می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند برای آشنای بيشتر با اين پايگاه اطلاع‌رسانی به آدرس اينترنتی www.ipotehran.ir مراجعه كنند.
captcha