دوره آشنايی با سيره نبوی(ص) ويژه جوانان قطر برگزار می‌شود‌
کد خبر: 1887666
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۰:۵۵

دوره آشنايی با سيره نبوی(ص) ويژه جوانان قطر برگزار می‌شود‌

گروه بين‌الملل: انجمن خيريه قطر، دوره آشنايی با سيره نبی اكرم(ص) ويژه جوانان قطر را در مكه مكرمه برگزار می‌كند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از روزنامه قطری «الشرق»، پايگاه جوانان باشگاه «قمم» وابسته به انجمن خيريه قطر از روز يكشنبه 25 بهمن ماه دوره‌های علمی و دينی و بازديد از اماكن دينی و عبادی مكه با حضور 60 نفر از جوانان قطر آغاز كرده است كه در ادامه اين برنامه‌ها طی روزهای آينده دوره آشنايی با سيره پيامبر گرامی اسلام(ص) برگزار می‌كند.
«حسين صالح» رئيس باشگاه قمم در اين باره گفت: در اين دوره آموزشی، اطلاعات و دروس مهم و روشمندی در زمينه سيره نبی اكرم(ص) به جوانان قطر ارائه می‌شود.
وی افزود: اين دوره‌های دينی و قرآنی با شعار «قوتی فی هويتی»(قدرت من در هويت من است) برگزار می‌شود و جوانان قطری تاكنون از غار حراء و موزه حرمين شريفين در مكه بازديد كرده‌اند و دوره‌هايی نيز با عنوان «قوّ إيمانك»(ايمانت را قوی كن) برگزار شده است.
حسين صالح تصريح كرد: بازديد از كارگاه توليد پرده خانه خدا و مجمع قرآنی «ملك فهد» مدينه منوره، برگزاری مشاوره آموزشی با حضور «احمد الشيبه» مدير مركز مشاوره‌های آموزشی خليج فارس و «علی أبوالحسن» مبلغ عربستان و قرائت روزانه قرآن كريم از ديگر برنامه‌های پايگاه جوانان قمم انجمن خيريه قطر است.
captcha