مجموعه كامل آثار قرآنی ابوالفضل بهرام‌پور در نمايشگاه كتاب
کد خبر: 1922751
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۹

مجموعه كامل آثار قرآنی ابوالفضل بهرام‌پور در نمايشگاه كتاب

گروه ادب: موسسه انتشارات سبحان، مجموعه كامل آثار قرآنی ابوالفضل بهرام‌پور را به بيست و سومين نمايشگاه بين‌المللی كتاب تهران آورد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی يران(ايكنا)، همزمان با ايام پايانی برگزاری بيست و سومين نمايشگاه بين‌المللی كتاب تهران، موسسه انتشارت سبحان مجموعه كامل آثار «ابوالفضل بهرام‌پور» را در نمايشگاه بين‌المللی كتاب تهران ارائه كرد.
از جمله اين آثار می‌توان به مجموعه سی جلدی «نسيم حيات» شامل تفسير جزء به جژء قرآن كريم اشاره كرد كه جنبه فردی، درسی و خودآموزی در آن رعايت شده است. بهرام پور در اين دوره تفسيری در هر بخش، ابتدا لغات را مورد توضيح قرار داده شده و پس از آن ترجمه‌ آيات و بعد از آن تفسير و برداشت‌های موجود از آن آيه و در نهايت نيز ريزه كاری‌های لفظی و نكات زبانی و ادبی آن را مورد توجه قرار داده است.
موسسه نشر سبحان همچنين تفسير يك جلدی بهرام‌پور با عنوان «تفسير مبين» و مجموعه تفاسير وی از سوه‌های محمد، انعام، يس، حجرات، ملك، نور و كهف كه به صورت تك جلدی نوشته شده‌اند را نيز در نمايشگاه كتاب امسال ارائه كرده است.
كتاب آموزشی ترجمه قرآن با عنوان «روش ترجمه آسان» در سه جلد و نيز كتاب آموزشی «قرآن برای همه» نيز از جمله ديگر آثار بهرام‌پور است كه همزمان با روزهای پايانی نمايشگاه كتاب ارائه شده است.
ابوالفضل بهرام‌پور از قرآن‌پژوهان معاصر است كه از سال‌های پيش از انقلاب در تأليف كتا‌ب‌های درسی با شادروانان شهيد آيت‌الله محمدحسين بهشتی و شهيد باهنر در حوزه مسائل قرآنی و دينی همكاری داشته ‌است. كوشش بهرام‌پور در آثار قرآنی خود به آسان‌سازی فهم قرآن برای عامه مردم است.
موسسه انتشارات سبحان در بيست و سومين نمايشگاه بين‌المللی كتاب تهران با بيش از 20 عنوان اثر در حوزه علوم قرآنی شركت داشته است كه از جمله آنها می‌توان به مجموعه داستان «زندگی پيامبران الهی به روايت قرآن كريم»، و نيز «داستان‌های قرآن و تاريخ انبياء در الميزان» اشاره كرد.
captcha