شماره جديد فصلنامه «التوحيد» منتشر شد
کد خبر: 2005282
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۱

شماره جديد فصلنامه «التوحيد» منتشر شد

گروه بين‌الملل: صدوبيستمين شماره فصلنامه اسلامی «التوحيد» به زبان عربی با موضوع بررسی جايگاه حضرت مهدی(عج) در كتب شيعه و سنی به كوشش بنياد انديشه اسلامی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، اين فصلنامه با اشراف «مهدی مصطفوی»، رئيس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، منتشر شده است و «مهدی گلجان»، مدير مسئول و «شهريار ضياء آذری» سردبير اين فصلنامه هستند.
آيت‌الله «محمدعلی تسخيری»، دبيركل مجمع جهانی تقريب مذاهب اسلامی، «مجيد معارف» و «محمد علی آذرشب»، از اساتيد دانشگاه تهران، «علی صابر»، دانشيار دانشگاه آزاد اسلامی و «رضا اكبری» دانشيار دانشگاه امام صادق(ع)، از اعضای هيئت تحريريه اين فصلنامه‌اند.
«فلسفه فرج و فلسفه جهان برتر»، «آراء و انديشه‌های علمای اهل تسنن درباره امام زمان(عج)»، «مهدی(عج) در كتب شيعه و سنی»، «پديده جهانی‌شدن و حكومت جهانی حضرت مهدی(عج)»، «ولايت، معانی، مفاهيم و حدود آن» و «حكومت امام زمان(عج) و جايگزين‌هايی برای جهانی‌شدن» از جمله مقالات و پژوهش‌های ارائه‌شده در فصلنامه اسلامی «التوحيد» است.
شماره جديد اين فصلنامه در 193 صفحه و به زبان عربی است كه اخيراً توسط بنياد انديشه اسلامی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی منتشر شده است.
captcha