ملت ايران پرچم‌دار حركت بيداری اسلامی است
کد خبر: 2149524
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۷

ملت ايران پرچم‌دار حركت بيداری اسلامی است

گروه سياسی و اجتماعی: «حلمی»، رايزن فرهنگی جمهوری اسلامی ايران در بريتانيا، با بيان اينكه گستره تاثيرات انقلاب اسلامی ايران نه تنها در منطقه خاورميانه بلكه در كل جهان و سيستم بين‌الملل عميق و آشكار است، گفت: ملت ايران پرچم‌دار حركت بيداری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حلمی در ادامه نشست تخصصی هم‌انديشی انجمن‌های اسلامی دانشجويان منطقه بريتانيا، ادامه داد: تمدن نوينی كه در منطقه در حال شكل‌گيری است، بی‌شك با محوريت ايران خواهد بود.
وی ادامه داد: ملت ايران در طی سه دهه گذشته با مقاومت و هوشياری و تلاش جوانان و انديشمندان در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و سياسی دستاوردهای بزرگی داشته است و پيروز ميدان مبارزه با استكبار بوده و لذا قدرت‌های برتر جهانی به‌ويژه آمريكا درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی بوده‌اند، اما به حول و قوه الهی هرگز نتوانسته‌اند اين كار را انجام بدهند.
در ادامه اين نشست كه با حضور انجمن‌های اسلامی دانشجويان منطقه بريتانيا از شهرهای لندن، منچستر، ادينبورو، آبردين، نيوكاسل، گلاسگو، ناتينگهام، ليورپول و ليدز حضور داشتند، «ملكی»، دبير فرهنگی اتحاديه انجمن‌های اسلامی، طی سخنانی هدف از برگزاری اين نشست را ارتقای سطح تعامل و همكاری‌ها و استفاده از ظرفيت و فرصت‌ها برشمرد و گفت: دانشجويان با مأموريت علمی از كشورمان ايران اسلامی اعزام می‌شوند و البته در دو عرصه مختلف فرهنگی و علمی با استفاده از ظرفيت و توانمندی‌های يكديگر در جهت سربلندی انقلاب اسلامی تلاش می‌كنند.
گفتنی است اولين نشست تخصصی هم‌انديشی انجمن‌های اسلامی دانشجويان منطقه بريتانيا با حضور اعضای شورای مركزی از شهرهای انگلستان، 11 تيرماه در محل سالن فردوسی رايزنی فرهنگی ايران در لندن برگزار شد.
captcha