همايش «مرزبانان شريعت، سربازان ولايت» در ساری برگزار می‌شود
کد خبر: 2160616
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۸:۳۷

همايش «مرزبانان شريعت، سربازان ولايت» در ساری برگزار می‌شود

گروه سياسی و اجتماعی: همايش «مرزبانان شريعت، سربازان ولايت» به همت دفتر نماينده ولی فقيه در مازندران، استانداری، ادارات كل اوقاف و امورخيريه و اداره‌كل تبليغات اسلامی مازندران در ساری برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام «سيف‌الله سهرابی»، مديركل اوقاف و امور خيريه مازندران، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه مازندران، نمايندگی ساری، گفت : اين همايش، شنبه هشتم مردادماه در مصلای ساری با حضور يك هزار و 300 نفر از مبلّغان استان مازندران به مناسبت فرا رسيدن ايام ماه مبارك رمضان برگزار می‌شود.
وی افزود: در اين همايش حجت‌الاسلام والمسلمين «علی محمدی»، نماينده ولی فقيه و سرپرست سازمان اوقاف و امورخيريه كشور به ايراد سخنرانی در موضوعات مختلف از جمله ماه مبارك رمضان، اهميت انس با قرآن كريم در اين ماه پر بركت، تبليغ و اطلاع‌رسانی درست و مدبرانه توسط مبلغان، اهميت وقف و موقوفات در جامعه و پيشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی، اهميت بقاع و اماكن متبركه در تقويت روحيه دينی و معنوی مردم و غيره خواهد پرداخت.
سهرابی، خاطرنشان كرد: اين همايش هر ساله قبل از ماه مبارك رمضان برگزار و از سوی نهادهای فوق بسته‌های فرهنگی و آموزشی جهت هرچه با شكوه‌تر برگزاری فرايض ماه مبارك رمضان به اين مبلّغان اهدا می‌شود.
captcha